استاندار لرستان گفت: مشکلات موجود در صنعت مرغ مربوط به سطوح ملی است و مرغداران از سوی دولت حمایت خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی لرستان امروز پنجشنبه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان افزود: شرایط صنعت مرغ و ظرفیت گوشت در لرستان مناسب است و اکنون از نظر پایین بودن قیمت این محصول بین پنج استان برتر کشور هستیم.

وی ادامه داد: با تمام مشکلات موجود در حوزه گوشت سفید اما صنعت مرغ در لرستان تاحدودی موفق است که وظیفه داریم به عنوان بخش دولتی از فعالان اقتصادی این حوزه حمایت‌های لازم را به عمل آوریم.

‌وی گفت: مشکلات موجود در حوزه صنعت مرغ مربوط به سطوح ملی می‌باشد و ربطی به مسائل داخل استان ندارد اما در این راستا تبادل نظر و ارایه پیشنهاد همچنین همراهی اعضای شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در برطرف کردن مشکلات تاثیرگذار خواهد بود.

استاندار لرستان با بیان اینکه لرستان در شاخص های محیط کسب و کار رتبه ششم کشور را دارد افزود: بررسی‌ و اظهار نظرهای بخش خصوصی در خصوص مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی می‌تواند کارساز باشد و ما هم در بخش دولت باید نواقص موجود را برطرف کنیم.

زیویار عنوان کرد: در موضوعات سرمایه در گردش و حمایت از محل هدفمندسازی یارانه ها، جدا از مسائل کشور برنامه هایی برای کمک به بخش خصوصی و تولید کنندگان گوشت مرغ در استان انجام شده است.