رئیس اتاق بازرگانی لرستان اعلام کرد ؛ تعامل خوب دستگاه قضایی و اتاق بازرگانی در راستای حمایت از تولید و اشتغال استان

 

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی لرستان گفت: از زمان تشکیل کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان، دستگاه قضایی استان ارتباط خوبی دارد و حتی پیشقدم تر از بخش خصوصی به مسائل حوزه کسب و کار ورود پیدا کرده است.

محمد خاکی افزود: به طوری که در سال های نخست اتاق بازرگانی به واسطه برگزاری جلسات و پیگیری مسائل مربوط به این حوزه رتبه نخست کشور را کسب کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین تعاملی خوبی بین دستگاه قضا و اتاق بازرگانی در راستای حمایت از تولید و اشتغال استان وجود دارد و ساعت ها بر روی موضوعات مختلف بحث شده و نتیجه آن در ستاد مطرح می‌شود.

خاکی گفت: با ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری کمیته حمایت قضایی از ستاد اجرایی سیاستهای اقتصاد مقاومتی تغییر نام داد و در ماموریت و رسالت تغییراتی حاصل شد.

رئیس اتاق لرستان بیان کرد: ابتدا درخواست بخش خصوصی به دبیرخانه ارسال و در جلسات مطرح می شود و خروجی آن در کمیته همچنین در ستاد برای برطرف کردن مشکلات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ایشان گفت: در این راستا درخواست و پیشنهادات ارائه می شود باید های صنعتی توضیحات لازم را ارائه می‌کنند و موضوع پیگیری بنابراین مصوب میشود.

 

تصاویر جلسه را اینجا مشاهده کنید.

۱۴۰۲/۳/۱۷ ،۲۲:۰۷:۲۲ +۰۰:۰۰۱۷ خرداد ۱۴۰۲|اخبار, ویژه|بدون دیدگاه

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ثبت ديدگاه

design by mree
Go to Top