مهرداد ویسکرمی در نشست با اعضای کمیسیون عمران و خدمات فنی مهندسی اتاق بازرگانی لرستان ضمن تشکر از تلاشگران در بخش خصوصی، اظهار داشت: بها ندادن به بخش خصوصی سبب عدم پیشرفت کشور شده است.

وی با بیان اینکه جلسه با اتاق بازرگانی و بخش خصوصی در اولویت جلسات بنده قرار دارد، عنوان کرد: معتقدم بر اساس اعتماد، شایسته سالاری و ایجاد رقابت، باید کارها به بخش خصوصی سپرده شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمانی که بنده از نمایندگان بخش خصوصی دفاع می‌کنم، ممکن است برچسب‌هایی بر اساس ناآگاهی و یا غرض‌ ورزی زده شود اما دلیل حمایت من از بخش خصوصی این است که در دولت بودجه‌ زیادی در دسترس نیست و باید از سرمایه‌گذاران دفاع کنیم که می‌توانند چند برابر بودجه حوزه انتخابیه و حتی استان را وارد لرستان کنند.

وی با بیان اینکه در پاکدستی خود هیچ شکی ندارم، افزود: حتی یک چای تلخ هم از سرمایه‌گذاران نخواسته‌ام بلکه سعی دارم اقداماتی در جهت خدمت به مردم انجام دهم.

ویسکرمی یادآور شد: بنده در جلساتی که خروجی ای برای مردم نداشته باشد هرگز شرکت نکرده و وقت تلف نمی‌کنم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جهادگران اقتصادی امروز ،هم پایه رزمندگان جبهه‌ها هستند که باید به آنها کمک کنیم تا مشکلات اقتصادی کشور حل شود.

دکتر ویسکرمی تصریح کرد: یکی از آسیب‌های جدی در بحث مدیران استان، عدم ریسک پذیری آنهاست؛ ما باید برای جذب سرمایه‌گذار، برنامه‌های تشویقی برای آنها بگذاریم.

در پایان ده نفر از اعضای کمیسیون عمران اتاق بازرگانی لرستان به ترتیب در مورد مسائل مختلف صحبت کردند که ساماندهی خرم‌رود، مدیریت بحران در شهر خرم‌آباد، طرح جامع حریم شهر خرم‌آباد، پروژه‌های عمرانی نیمه تمام استان، ضرورت بهسازی قلعه فلک الافلاک، ضرورت سدسازی و مشکلات حق آبه، استاندارد مصالح در لرستان، قوانین مربوط به تامین اجتماعی و مالیات و مسائل ترمینال‌های روستایی از جمله این مشکلات مطروحه بود که دکتر ویس‌کرمی قول دادند یک به یک این موارد را از طریق مراجع مربوطه پیگیری کنند تا به نتیجه مطلوب برسد.