سلاح‌ورزی خبر داد:

برنامه‌های مشترک اتاق خرم‌‌آباد و اتاق اصناف استان برای برگزاری جشن پیروزی انقلاب در لرستان

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد از تشکیل کمیته مشترک بازرگانی و اصناف لرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن بزرگ پیروزی انقلاب خبر داد و گفت: با تشکیل این کمیته تلاش می‌کنیم با استفاده از همه‌ی ظرفیت‌ها، برنامه‌های دهه‌ی فجر امسال پرشورتر از سال های گذشته برگزار شود.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ حسین سلاح‌ورزی پس از دیدار با رییس اتاق اصناف لرستان با تأکید بر ضرورت همراهی اصناف و بازرگانان، اظهار داشت: در این دیدار دو طرف با تشکیل کمیته مشترک بازرگانی و اصناف لرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن بزرگ پیروزی انقلاب توافق کردند.

وی افزود: بدون شک حضور اصناف، بازاریان و بازرگانان لرستانی در دهه‌ی فجر امسال پرشورتر از سال‌های گذشته خواهد بود و برای تحقق این امر، دو طرف از همه‌ی ظرفیت‌هایشان استفاده خواهند کرد.

سلاح‌ورزی تأکید کرد: امروز بیشتر از هر زمان دیگری حضور یکپارچه در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی ضروری است و بر همین اساس با راه‌اندازی این کمیته به دنبال فراهم‌سازی زمینه‌ی مشارکت فعال اصناف کشور در امر برنامه‌ریزی و برگزاری هر چه شایسته‌تر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد خواستار مشارکت گسترده‌ی اصناف و بازرگانان لرستان در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شد و عنوان داشت: ترغیب و سازماندهی گروه‌های زیرمجموعه‌ی هر دو اتاق برای حضور پُررنگ در جشن‌های دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی اصلی‌ترین هدفی است که کمیته‌ی مشترک بازرگانی و اصناف لرستان به دنبال تحقق آن است.

رییس اتاق اصناف لرستان هم پس از این جلسه گفت: امسال بزرگداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است.

آرش راشدی به شرایط خاص منطقه و جهان از حیث مسائل بین‌المللی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و یکپارچگی نیاز داریم و انشالله این امر در بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن نمود پیدا خواهد کرد.