در جلسه مشترک کانون زنان بازرگان و کارآفرین لرستان مطرح شد؛

کارگروه‌های تخصصی در کانون زنان بازرگان استان راه‌اندازی می‌شود

 

رییس کانون زنان بازرگان لرستان در جلسه مشترک با بانوان کارآفرین استان لرستان گفت: کارگروه‌های تخصصی در کانون زنان بازرگان استان راه‌اندازی می‌شود.

 

 

IMG_5854.JPG

 

به گزارش روابط عمومی اتاق خرم‌آباد؛ سمیه مهراب‌نیا با تاکید بر عضویت هر چه سریع‌تر زنان فعال حوزه‌ی تجارت و اقتصاد استان در کانون زنان بازرگان لرستان، اظهار داشت: در صورت عضویت و ایجاد همگرایی می‌توانیم قدم‌های بسیار مثبتی هم در زمینه‌ی حقوق صنفی فعالان این عرصه و هم توسعه استان‌مان برداریم.

 

mehrab nia.jpg

 

وی افزود: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان بازرگان و کارآفرین لرستان در تهران از جمله کارهایی است که به زودی انجام می‌شود تا به صورت شایسته‌ای این دستاوردها عرضه شوند.

 

IMG_5855.JPG

 

مهراب‌نیا به ضرورت ایجاد صندوق پشتیبانی مالی کانون اشاره کرد و بیان داشت: انجام این مهم در گرو حمایت بانوان بازرگان و فعال حوزه‌ی اقتصاد از این کانون و عضویت در آن است.

 

IMG_5858.JPG

 

رییس کانون زنان بازرگان لرستان از کارگروه‌‌های صنعت و معدن و کشاورزی، بازرگانی و خدمات و عمران نام برد و بیان داشت: همچنین کارگره‌های فرهنگی و هنری، گردشگری و صنایع دستی، آموزش و پژوهش و ورزش و بهداشت نیز از دیگر کارگروه‌هایی است که در کانون زنان بازرگان لرستان راه‌اندازی می‌شوند.

 

IMG_5851.JPG