واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در راستای برنامه‌های آموزشی خود، سمینار آموزشی یک روزه “استراتژی مدیریت کسب و کار” را در تاریخ 23 مهر ماه جاری برگزار می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ نایب‌رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در رابطه با چگونگی برگزاری این سمینار گفت: این سمینار با هدف ارائه‌ی راهکارها و استراتژی‌های مهم مدیریتی در راستای بهبود بخشی فضای کسب و کار و با حضور با حضور پروفسور “مُهد نور بن اسماعیل” از اساتید برجسته‌ی دانشگاه‌های مالزی برگزار می‌گردد.

محمد خاکی با اشاره به این‌که در پایان سمینار گواهینامه‌ی معتبر از مؤسسه‌ی آموزشی و پژوهشی اتاق ایران به شرکت‌کنندگان ارائه می‌گردد و صدور گواهینامه منوط به حضور شخص متقاضی در سمینار می‌باشد، افزود: علاقمندان می‌توانند جهت حضور در این برنامه‌ی مفید آموزشی، مبلغ 000/400 ریال به حساب 1379625062 بانک ملت به نام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد واریز و رسید آن را به ضمیمه‌ی مشخصات فردی از طریق نمابر 3210607-0661  به واحد آموزش اتاق ارسال نمایند تا ترتیب حضور آن‌ها داده شود.

وی اظهار داشت: اعضای اتاق خرم‌آباد و دارندگان کارت بازرگانی استان لرستان (با ارائه‌ی کپی کارت عضویت یا کارت بازرگانی معتبر)، اعضای تشکل‌های استان، اعضای بنیاد ملی نخبگان لرستان، و همچنین اعضای پارک علم و فناوری لرستان (با ارائه‌ی معرفی‌نامه‌ی کتبی از تشکل مربوطه) می‌توانند از 50 درصد تخفیف ویژه‌ی ثبت‌نام برخوردار ‌شوند.

نایب‌رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در مورد محتوای سمینار هم تصریح کرد: آشنایی با تأثیر روش‌های جهانی، ژاپنی، چینی در استراتژی مدیریتی، استراتژی مدیریت پر فایده/ منسوخ؛ تجزیه و تحلیل داده‌های استراتژیک، سازماندهی و نظم مدیریتی، فرمول‌های استراتژیک، استراتژی‌های جایگزین، انتخاب و به کارگیری بهترین استراتژی از جمله مباحثی است که در این سمینار برگزار می‌گردد.

 به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد، آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در سمینار یک‌روزه‌ی “استراتژی مدیریت کسب و کار” شنبه 20 مهرماه می‌باشد و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 3227929 واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد تماس حاصل نمایند. همچنین ضروری است قبل از واریز وجه ثبت نام با تماس تلفنی از تعداد ظرفیت دوره اطلاع حاصل نمایید.

پوستر و اطلاعات بیشتر