بازدید اساتید دانشگاه‌های آمریکا از اتاق بازرگانی خرم‌آباد

گروهی از اساتید دانشگاه‌های بوستون و MIT  نیویورک که برای سفر 24 روزه‌ای به ایران سفر کرده‌اند، از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد بازدید کردند.

 

 

IMG_9958.JPG

 

به گزارش روابط عمومی اتاق خرم‌آباد؛  رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در این زمینه اظهار داشت: اعضای گروه مذکور ضمن ابراز خوشحالی از مهیا شدن این دیدار و آشنایی با قدمت تاریخی و باستانی لرستان و جاذبه‌های طبیعی این سرزمین از مهمان‌نوازی مردم لرستان تشکر کردند.

 

وی افزود: امیدواریم دولت آمریکا با واقع‌بینی دست از دخالت‌های بیجا در امور داخلی کشورها بردارد تا امکان شکل‌گیری ارتباطات تجاری، فرهنگی بین ملت‌ها فراهم شود.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ مهمانان خارجی نیز ضمن اشاره به توانایی‌ها و ظرفیت‌ها و نعمت‌های خدادادی متعدد در جمهوری اسلامی ابراز امیدواری کردند در آینده با گسترش تعاملات و ارتباطات فرهنگی، اقتصادی شرایطی مهیا شود که امکان شکل‌گیری خواهرخواندگی میان شهر خرم‌آباد و یکی از شهرهای آمریکا فراهم گردد.

 

IMG_9967.JPG

 

گفتنی است اساتید دانشگاه‌های بوستون و MIT  نیویورک بعد از بازدید از قلعه‌ی فلک‌الافلاک و مکان‌های تاریخی دیگر خرم‌آباد، این شهر را به مقصد استان خوزستان ترک نمودند.