در خرم‌آباد برگزار می‌گردد؛

همایش بزرگ معرفی فرصت‌های اقتصادی لرستان به سرمایه‌گذاران جهان اسلام

همایش بزرگ معرفی فرصت‌های اقتصادی لرستان به سرمایه‌گذاران جهان اسلام در خرم‌آباد برگزار می‌گردد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در همین زمینه گفت: با حضور تجار، بازرگانان و سرمایه‌گذاران کشورهای مسلمان، همایش بزرگ معرفی فرصت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری لرستان، در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق خرم‌آباد؛ حسین سلاح‌ورزی اظهار داشت: در اواسط دی‌ماه سال جاری با حضور بیش از 50 نفر از مدیران شرکت‌های بزرگ از بیش از 20 کشور اسلامی، فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان لرستان در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری و خدمات معرفی و در خصوص جلب‌نظر این شرکت‌ها برای انجام سرمایه‌گذاری در این استان تلاش خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اتفاق مهم با پیگیری و حمایت‌های همه‌جانبه‌ی استاندار لرستان و مذاکرات انجام‌شده با مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و وزارت امور خارجه به نتیجه رسیده، افزود: بدون شک این همایش با حضور شرکت‌های مهم اقتصادی جهان اسلام، رخداد بسیار مهمی برای اقتصاد و توسعه‌ی لرستان تلقی می‌شود.

سلاح‌ورزی ابراز امیدواری کرد: در همین همایش علاوه بر معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری لرستان، شرایط لازم برای مذاکره و عرضه محصولات و تولیدات صادرات‌گرای استان لرستان به ویژه در حوزه‌های مواد معدنی، سنگ‌های ساختمانی، محصولات کشاورزی و داروهای انسانی و دامی فراهم گردد و شاهد رشد صادرات غیرنفتی استان باشیم.