در اتاق بازرگانی لرستان صورت می‌گیرد:

مذاکرات رو در روی بازرگانان و فعالان اقتصادی لرستان و بلغارستان

بازرگانان و فعالان اقتصادی لرستان و جمهوری بلغارستان در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان به صورت رو در رو مذاکره خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق لرستان؛ حسین سلاح‌ورزی با بیان این خبر اظهار داشت: پیش از ظهر روز دوشنبه 19 تیرماه هیات تجاری اقتصادی کشور بلغارستان به صورت اختصاصی به لرستان سفر خواهند کرد تا علاوه بر آشنایی طرفین با ظرفیت‌های اقتصادی همدیگر، مذاکرات مستقیم و بی‌واسطه‌ای را با موضوعات مشترک با بازرگانان و فعالان اقتصادی استان داشته باشند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان گفت: در این سفر سه روزه، هیات تجاری اقتصادی بلغارستان را سفیر و رایزن اقتصادی این کشور در ایران نیز همراهی خواهند کرد.

سلاح‌ورزی افزود: سفر هیات مذکور به دنبال سفر هیات‌های تجاری اقتصادی لرستان در سال‌های گذشته و انجام توافقات قبلی صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه هیات تجاری اقتصادی بلغارستان در سفر سه روزه‌شان از چند واحد تولیدی لرستان بازدید می‌کنند، خاطرنشان ساخت: همچنین در دومین روز حضور هیات مذکور، همایش توسعه همکاری‌های اقتصادی لرستان و بلغارستان نیز در سالن آمفی‌تئاتر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان برگزار خواهد شد.