مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از راه اندازی مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی شماره دو خرم آباد در ابتدای مهرماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه لرستان فرزاد محمدی افزود: مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی با هدف ایجاد ارتباط میان مراکز علمی و صنایع استان و همچنین بهبود وضعیت صنایع در زمینه های مختلف راه اندازی می شود.

وی اضافه کرد: در این راستا شرکت های مشاوره ای با استقرار در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی، مشکلات و عوارض صنایع را شناسایی و نسبت به ارائه مشاوره ها و راهکارهای علمی و کارشناسی به صاحبان صنایع اقدام می کنند.

وی اظهار کرد: هم اکنون تجهیزات اداری در این مرکز در حال نصب است و با راه اندازی مرکز 12 شرکت مشاوره ای در شهرک صنعتی شماره دو خرم آباد واقع در کیلومتر 13 جاده خرم آباد، کوهدشت فعالیت خود در راستای ارتباط علم و صنعت را آغاز می کنند.

این مقام مسوول تصریح کرد: با راه اندازی مرکز کسب و کار، واحدهای فنی مهندسی، مشاوره ای، خدماتی و علمی، خدمات مورد نیاز به صنعتگران در زمینه های فناوری و بهینه سازی، کیفیت و استاندارد، ارزیابی و فروش(بازار)، آموزش عمومی و تخصصی، مالی و حقوقی، مدیریت، تجهیزات و ماشین آلات، فناوری اطلاعات، مدیریت انرژی، منابع انسانی، مدیریت تکنولوژی و نوآوری، ایمنی، بهداشت و محیط زیست، مشاورین سرمایه گذاری، خدمات بانکی و خدمات بیمه ای را ارائه می کنند.

محمدی با اشاره به راه اندازی کلینیک صنعت در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی گفت: در این راستا صنایع بیمار و واحدهای بحرانی شناسایی و برای حل مشکلات این واحدها راهکارهای علمی ارائه می شود.