انجمن نظارت بر انتخابات دهمین دوره هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور شیوه‌نامه تبلیغات نامزدهای انتخابات را ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق لرستان ، انجمن نظارت بر انتخابات دور دهم هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور طی نامه‌ای به هیات‌های نظارت، شیوه‌نامه تبلیغات نامزدها را ابلاغ کرد. در این شیوه‌نامه علاوه بر اعلام زمان و مکان تبلیغات تاکید شده انجام تبلیغات از طریق مراجع رسمی و دولتی و نهادهای عمومی ممنوع است.

در این شیوه‌نامه زمان تبلیغات نامزدهایی که صلاحیت آنها احراز شده و در فهرست نهایی قرار می‌گیرند، از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۲ اسفند تا ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است. مدت زمان تبلیغات یک هفته است و ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات، هرگونه تبلیغات ممنوع است و تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود.

انجمن نظارت اعلام کرده است داوطلبان انتخابات و هواداران آنها به هیچ‌وجه مجاز به تبلیغ علیه سایر داوطلبان نبوده و تنها می‌توانند شایستگی‌های خود یا داوطلب موردنظرشان را مطرح کنند و هرگونه اقدام سلبی یا هتک حرمت و حیثیت داوطلبان انتخاباتی غیرمجاز و قابل پیگیری از طریق مراجع ذیصلاح است.

جهت دریافت شیوه‌نامه تبلیغات انتخابات اتاق‌های بازرگانی اینجا کلیک کنید.