به پیشنهاد اتاق خرم‌آباد؛

شورای هماهنگی تشکل‌های اقتصادی لرستان تشکیل شد

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد اظهار داشت: در جلسه‌ای که با نمایندگان تشکل‌های اقتصادی استان داشتیم، پیشنهاد اتاق خرم‌آباد مبنی بر تشکیل شورای هماهنگی تشکل‌های اقتصادی لرستان مورد استقبال همه‌ی حاضران در جلسه قرار گرفت.

 

IMG_4609.JPG

 

به گزارش روابط عمومی اتاق خرم‌آباد؛ حسین سلاح‌ورزی با تاکید بر هم‌افزایی تشکل‌های اقتصادی لرستان گفت: باید از توان و ظرفیت‌های مادی و معنوی همدیگر برای رفع موانع و مشکلات و در نهایت تحقق توسعه‌ی استان استفاده کنیم.

 

IMG_4598.JPG

 

وی افزود: در همین زمینه اولین قدم آگاهی از این ظرفیت‌ها و اشتراک‌گذاری آن‌ها برای تاثیرگذاری بیشتر است.

سلاح‌ورزی تصریح کرد: بر اساس قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و همچنین قانون برنامه پنجم توسعه، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی تشکیل شده که از جمله ظرفیت‌های خوبی است که می‌توان از آن استفاده نمود.

 

IMG_4621.JPG

 

رییس پارلمان بخش خصوصی لرستان با اشاره به اینکه رییس شورای گفتگوی استان، استاندار و دبیرخانه‌ی آن در اتاق خرم‌آباد است، بیان داشت: کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری هم از دیگر ظرفیت‌هایی است که در استان لرستان به خوبی فعالیت دارد و می‌توان در قالب آن، مسائل و مشکلات مختلف و البته مرتبط تشکل‌ها را پیگیری نمود.

 

IMG_4611.JPG

 

حسین سلاح‌ورزی با اشاره به تشکیل دبیرخانه مشترک اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون در استان گفت: پیش از این ما تجربه‌ی خوبی در زمینه‌ی تجمیع توان اتاق‌ها داریم که می‌توانیم آن را مبنایی برای فعالیت این شورا قرار دهیم.

 

IMG_4624.JPG

 

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد عنوان داشت: در این جلسه پس از اعلام موافقت همه‌ی حاضران در جلسه با تشکیل این شورا، قرار شد دبیرخانه‌ی دائمی آن تشکیل و برنامه‌ی دقیق زمانبندی هم ارائه شود تا بر اساس آن جلسات شورا به صورت منظم برگزار شود.

 

IMG_4625.JPG

 

سلاح‌ورزی با بیان اینکه با تجمیع توان تشکل‌ها می‌توانیم از ظرفیت‌های معنوی و مادی اعضای‌مان استفاده و در حوزه‌های مختلف اقتصادی فعالیت کنیم تا هم منافع اعضا تامین شود و هم در توسعه‌ی استان نقش داشته باشیم، اظهار داشت: مقرر گردید دو موضوع برای آغاز کار فعالیت جدی شورا در دستور کار قرار بگیرد که یکی از آن‌ها بررسی و امکان‌سنجی پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری مشترک است.