واحد  آموزش اتاق خرم‌آباد برگزار می‌کند؛

سمینار آموزشی «برند و برندسازی»

 

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد از برگزاری سمینار آموزشی یک روزه «برند و برندسازی» خبر داد و گفت: واحد آموزش اتاق خرم‌آباد در راستای ارتقای سطح دانش تخصصی اعضای خود و سایر فعالان اقتصادی استان این سمینار آموزشی را در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌نماید.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ حسین سلاح‌ورزی زمان برگزاری سمینار آموزشی «برند و برندسازی» را چهار‌شنبه  14 اسفندماه جاری عنوان کرد و افزود: سخنران و مدرس این سمینار، اکبر گداری دبیر کمیسیون تخصصی نام و نشان تجاری سازمان توسعه تجارت ایران است.

وی با اشاره به اینکه در پایان این سمینار، گواهینامه‌ی معتبر از مؤسسه‌ی آموزشی و پژوهشی اتاق ایران به شرکت‌کنندگان ارائه می‌گردد، تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند برای نام‌نویسی در سمینار آموزشی مذکور که به صورت رایگان برگزار می‌گردد، حداکثر تا تاریخ سه‌شنبه 13/12/92 ضمن تکمیل مدارک ثبت‌نام با واحد آموزش اتاق خرم‌آباد تماس حاصل فرمایند.

گفتنی است علاقمندان می‌توانند اطلاعات بیشتر را در سایت اتاق خرم‌آباد به آدرس www.khdccima.ir دریافت دارند یا با شماره‌تلفن‌های 30 و 29 و 3227919 تماس حاصل نمایند.