رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: 30 اردیبهشت لغایت 3 خرداد 92 هیأتی تجاری – بازاریابی به عراق می‌رود تا راه‌های همکاری‌های دوجانبه‌ی اقتصادی میان تجار، بازرگانان و صنعتگران لرستان و اقلیم کردستان عراق را بررسی نماید.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد، دکتر حسین سلاح‌ورزی با اشاره به این‌که امسال هم به روال سال‌های گذشته به منظور ایجاد کانال‌های ارتباطی میان فعالان بخش خصوصی لرستان و سایر کشورهای جهان برنامه‌هایی را برای اعزام و پذیرش هیأت‌های تجاری-بازرگانی پیش‌بینی کرده‌ایم، گفت: سفر هیأت تجاری-بازرگانی اتاق خرم‌آباد به عراق اولین برنامه در این راستا در سال جاری می‌باشد.

وی توسعه‌ی مناسبات بین‌المللی را از جمله‌ راهکارهای بهبود وضعیت تجار و صنعتگران لرستان عنوان کرد و افزود: معرفی توانمندی‌های لرستان به فعالان اقتصادی سایر نقاط دنیا و در مقابل امکان ارتباط دوسویه به منظور استفاده از امکاناتی که در سایر نقاط جهان وجود دارد، هدف بزرگی است که می‌تواند در قالب توافق‌نامه‌های همکاری متقابل به دست بیاید.  

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد تصریح کرد: علی‌رغم شرایط دشواری که به هر حال امروز در حوزه‌ی اقتصاد با آن روبرو هستیم ضرورت دارد همه‌ی تلاش‌مان را برای بهبود شرایط و خروج از این وضعیت به کار گیریم تا در این حوزه حماسه‌ای واقعی شکل گیرد.