درخشش ورزشکاران لرستانی

رییس اتاق خرم‌آباد قهرمانی تیم کشتی فرنگی ایران را تبریک گفت

 

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد، قهرمانی تیم کشتی فرنگی کشورمان را در مسابقات جهانی تهران به همه‌ی لرستانی‌ها بخصوص مربی و ورزشکاران لرستانی این تیم تبریک گفت.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ حسین سلاح‌ورزی با اشاره به حضور پُررنگ و ارزشمند ورزشکاران لرستانی‌ در این تیم، گفت: خوشبختانه نقش لرستانی‌های حاضر در تیم بسیار پُررنگ و درخشان بود و از این بابت باید به آن‌ها تبریک گفت.

وی افزود: پتانسیل بالای ورزشکاران لرستانی بخصوص در رشته‌های انفرادی امروز بر کسی پوشیده نیست، امیدواریم این موفقیت، سرآغاز موفقیت‌های چشمگیر دیگری باشد که دلاوران لرستانی همواره شایستگی‌اش را داشته و دارند.

سلاح‌ورزی با تأکید بر نقش ورزش در توسعه‌ی ارتباطات دوجانبه میان سرزمین‌های مختلف تصریح کرد: هر کار و اقدامی که منجر به معرفی مثبت و شایسته‌ی استان لرستان شود، بدون شک ارزشمند است و امروز ورزشکاران و کشتی‌گیران لرستانی حاضر در تیم ملی کشتی فرنگی ایران، از عهده‌ی این مهم به خوبی برآمده‌اند.     

گفتنی است دیدار فینال جام‌جهانی کشتی فرنگی 2014 بعد از ظهر دیروز جمعه 26 اردیبهشت 1393 در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد که با تلاش ناصر نوربخش (مربی لرستانی این تیم) و درخشش ورزشکاران لرستانی (محمد نوربخش، برومند اصلان، طالب‌ نعمت‌پور) تیم کشتی فرنگی کشورمان قهرمان این دوره از مسابقات گردید.