معاون وزیر تعاون:

رییس اتاق خرم‌آباد، از افتخارات لرستان است

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن خرم‌آباد از افتخارات لرستان است.

 

IMG_3283.JPG

 

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد به نقل از “یافته”، محمود اسلامیان که در همایش تجلیل از کارگران برتر لرستان سخن می‌گفت، با تبریک هفته‌ی کار و کارگر به زحمت‌کشان این عرصه بیان داشت: همت استاندار لرستان و رییس اتاق خرم‌آباد در جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان ستودنی است.

وی با بیان اینکه حق لرستان بیشتر از وضعیت کنونی آن است، افزود: رشد هر جامعه‌ای برابر با میزان اشتغال آن بوده، چرا که معتقدیم تمامی مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نشأت‌گرفته از بیکاری جوانان است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با تأکید بر اینکه با ایجاد اشتغال شرایط ازدواج جوانان فراهم می‌شود، تصریح کرد: 90درصد مفاسد، ریشه در بیکاری دارند.

 

IMG_3304.JPG

 

اسلامیان اضافه کرد: خوشبختانه استاندار لرستان و رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد برنامه‌های مناسبی در دستور کار قرار داده‌اند که امیدواریم بر اساس آن‌ها شاهد کاهش نرخ بیکاری در استان باشیم.

وی با بیان اینکه حسین سلاح‌ورزی رییس اتاق خرم‌آباد از افتخارات لرستان است، تصریح کرد: با مدیریت ایشان، بخش خصوصی حضور فعالی در این استان داشته است؛ به طوری که شاهد رونق و احیای واحدهای تولیدی و صنعتی هستیم.