محمد خاکی در جلسه “سرمایه گذاری در خدمات عمومی هوانوردی با محوریت فرودگاه خرم آباد” که در اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد اظهار کرد: تاکنون برای ایجاد صنعت گردشگری هوایی در لرستان جلسات متعددی را برگزار کرده ایم و از فعالین حوزه گردشگری و علاقه مندان به سرمایه گذاری در این بخش دعوت به عمل آمده است.

وی ادامه داد: همچنین در کمیسیون گردشگری استان مطالعات تخصصی در این خصوص انجام گرفت و این مطالعات منتج به ارائه طرح توجیهی راه اندازی صنعت گردشگری هوایی در استان شد.

خاکی یادآور شد: امیدواریم نتایج این جلسات منجر به این شود که بتوانیم در این حوزه سرمایه گذاران زیادی را جذب کنیم و گامی موثر در جهت ارتقا حوزه اقتصادی استان برداریم.

نائب رئیس اتاق بازرگانی لرستان خاطر نشان کرد: لرستان در حوزه گردشگری دارای مزیت های بسیار خوبی است و راه اندازی صنعت گردشگری هوایی در این استان آینده خوبی به همراه دارد.

وی اضافه کرد: سرمایه گذار جایی می رود که زیرساخت فراهم باشد و باید برای راه اندازی گردشگری هوایی در استان این مهم را فراهم کنیم.

خاکی با تاکید بر اهمیت امنیت پرواز های هوایی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم در نقاطی با طبیعت زیبای استان و بر طبق مقررات این طرح را در لرستان راه اندازی کنیم.