دبیر کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در اولین جلسه‌ی این کمیسیون که ظهر امروز در محل اتاق خرم‌آباد برگزار گردید، با اشاره به آغاز دوره‌ی جدید فعالیت کمیسیون گردشگری و خدمات اظهار داشت: در این دوره تغییر و تحوالات تازه‌ای را در دستور کار قرار داده‌ایم که امیدواریم باعث پویایی هر چه بیشتر این کمیسیون شود.

 

qe2l_img_6730.jpg

 

سپیده کوشکی گفت: در دوره‌های گذشته آقای زرین‌جویی در جایگاه رییس کمیسیون، زحمات فراوانی را به همراه سایر همکاران متقبل شدند و توانستند جایگاه قابل‌قبولی برای کمیسیون گردشگری اتاق به دست آورند که جا دارد در این جلسه از تلاش‌های ارزشمند ایشان و همچنین سرکار خانم آزاده پورکریم تقدیر و تشکر نماییم.

وی افزود: بر اساس ارزیابی‌هایی صورت‌گرفته در رابطه با فعالیت‌های گذشته‌ی کمیسیون گردشگری می‌توانیم بگوییم که در برخی حوزه‌ها با خلاء‌هایی مواجه بودیم که در دوره‌ی جدید تلاش می‌کنیم آن‌ها را برطرف نماییم.

کوشکی با تأکید بر جای خالی فعالیت کمیته‌های تخصصی در دوره‌ی گذشته، تصریح کرد: در مورد آزادسازی حریم قلعه‌ی تاریخی فلک‌الافلاک تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفت که در واقع نقطه‌عطفی در زمینه‌ی پیگیری‌های تخصصی این کمیسیون محسوب می‌شود.

 

4a5l_sepideh_koushki.jpg

 

دبیر کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد از خالی بودن جای سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با موضوعات در دستورکار کمیسیون هم به عنوان یکی دیگر از خلاء‌ها نام برد و عنوان داشت: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در زمینه‌ی تبلیغات مناسب نیز یکی دیگر از کمبودها در دوره‌ی گذشته بوده که تلاش می‌کنیم در دوره‌ی جدید و استفاده از توان اعضا، تدابیری برای آن بیندیشیم.

 

رییس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق خرم‌آباد:

ظرفیت‌های بی‌مانند لرستان در حوزه‌ی گردشگری بر هیچ کس پوشیده نیست

رییس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و خرم‌آباد هم در این جلسه اظهار داشت: خوشحالم که می‌توانم در کنار شما عزیزان، به بهبود وضعیت استان لرستان در زمینه‌ی گردشگری و سایر حوزه‌های مرتبط کمک کنیم.

 

cw6y_img_6770.jpg

 

اسداله بیرانوند با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بی‌مانند لرستان در حوزه‌ی گردشگری بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: اگر نگوییم لرستان در این زمینه بی‌رقیب است، قطعاً یکی از بهترین استان‌های کشور از این حیث قلمداد می‌شود.

وی؛ با تأکید بر ضرورت همراهی و همکاری و همچنین تلاش مضاعف همه‌ی اعضا برای رسیدن به نتایج مطلوب، عنوان داشت: برای تحقق هرچه بیشتر اهداف تعیین شده برای کمیسیون گردشگری، چهار کمیته‌ی تخصصی به عنوان زیرمجموعه‌ی آن در نظر گرفته‌ایم تا امکان بررسی و پیگیری هرچه بهتر آن‌ها فراهم شود.

 

k0c_asadollah_beyranvand.jpg

 

بیرانوند؛ از کمیته‌های تخصصی: میراث فرهنگی، میراث طبیعی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان کمیته‌های چهارگانه‌ی کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد یاد کرد و تصریح کرد: انتظار می‌رود هر کدام از اعضا بر اساس تخصص، تجربه و البته علاقه‌ای که دارند به عضویت یکی از این کمیته‌ها دربیایند.

 

i0qw_img_6732.jpg

 

رییس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و خرم‌آباد با تأکید بر عملگرایی، گفت: پیشنهاد ما این است که هر کدام از این کمیته‌های تخصصی یک یا دو موضوع را در دستورکار خودشان قرار بدهند و تلاش کنند تا پایان سال آن‌ها را به نتیجه برسانند.

اسداله بیرانوند عنوان داشت: تلاش همه‌ی کمیته‌ها در نهایت حول محور بهبود شرایط در حوزه‌ی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواهد بود.

 

j6od_img_6733.jpg

 

وی افزود: پس از مشخص شدن اعضای کمیته‌های چهارگانه، در جلسه‌ی بعدی هر کدام از کمیته‌ها اولویت‌های کاری خودش را تعیین خواهد کرد تا بر اساس این افق، فعالیت جدی‌تر و سودمندتری داشته باشد.

 

9eci_img_6756.jpg

 

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ در این جلسه با اهدای لوح تقدیر و هدیه از تلاش‌های مهرداد زرین‌جویی و آزاده پورکریم در دوره‌ی گذشته‌ی فعالیت کمیسیون گردشگری تقدیر به عمل آمد.

fz7e_img_6720.jpg

 

80f_img_6722.jpg