به دعوت اتاق خرم‌آباد؛

سفیر اتریش به خرم‌آباد سفر می‌کند

سفیر اتریش در تهران، به دعوت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد به خرم‌آباد سفر می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ مسئول امور بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اشاره به برنامه‌های امور بین‌الملل اتاق برای گسترش مناسبات تجاری اقتصادی با کشورهای خارجی و اهمیت آن، در این زمینه اظهار داشت: همه‌ی هماهنگی‌ها برای سفر دو روزه‌ی “فردریش اشتیفت” به خرم‌آباد صورت گرفته است.

سمیه حقیقت‌منش با اشاره به اینکه در این سفر “گئورگ واین گارتنر” رایزن اقتصادی سفارت اتریش نیز حضور دارد،  در مورد برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این سفر گفت: سفیر اتریش عصر روز یکشنبه چهارم آبان‌ماه وارد خرم‌آباد می‌شود که بازدید از قلعه‌ی تاریخی فلک‌الافلاک برای همین روز پیش‌بینی شده است.

وی افزود: دیدار با رییس اتاق خرم‌آباد و فعالان اقتصادی استان، ملاقات با نماینده‌ی محترم ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد و همچنین دیدار با شهردار خرم‌آباد از جمله برنامه‌هایی است که برای دوشنبه پنجم آبان‌ماه تدارک دیده شده است.

حقیقت‌منش تصریح کرد:  ملاقات با استاندار لرستان و بازدید از دو واحد تولیدی در مرکز استان هم از جمله برنامه‌های مهمی است که برای روز پایانی این سفر برنامه‌ریزی شده است.

مسئول امور بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد عنوان داشت: عصر روز سه‌شنبه با پایان یافتن برنامه‌های این سفر، “فردریش اشتیفت”  خرم‌آباد را به مقصد تهران ترک می‌کند.