حسین سلاح‌ورزی در جلسه هیات نمایندگان اتاق لرستان تاکید کرد:

جز تشکیل کنسرسیوم بزرگ صادراتی، راه دیگری نداریم

حسین سلاح‌ورزی در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان گفت: برای برطرف نمودن بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه‌ی اقتصاد لرستان راهی جز تشکیل کنسرسیوم صادراتی نداریم.

 

cl90_img_2955.jpg

 

به گزارش روابط عمومی اتاق لرستان؛ سلاح‌ورزی با بیان این مسأله اظهار داشت: اتاق بازرگانی لرستان مطالعات امکان‌سنجی تشکیل این کنسرسیوم را انجام داده و گزارش جامعی نیز در این زمینه آماده شده است.

 

fk0_selahvarzi.jpg

 

وی با تاکید بر راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این کنسرسیوم و به دست آوردن سهمی از بازار عراق، تصریح کرد: به دنبال ایجاد شعبه اتاق مشترک ایران و عراق در اتاق لرستان هستیم.

نایب‌رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و بازرگانی لرستان عنوان داشت: ایران یک خط اعتباری برای کشورهایی چون عراق، سوریه و… ایجاد نموده که شرط برقراری آن استفاده از محصولات ایرانی است.

 

6nf_img_2968.jpg

 

حسین سلاح‌ورزی بیان داشت: ما هم باید تلاش کنیم در راستای مزیت‌های استان، به دنبال سهمی برای لرستان باشیم.

وی افزود: به هر حال هم برای 800 هزار تن مازاد محصولات کشاورزی لرستان هم مزیت‌هایی که در حیطه‌ی سنگ و معادن داریم، باید به نحوی برای صادرات مطلوب آن‌ها چاره‌اندیشی کنیم که در همین زمینه تشکیل کنسرسیوم بزرگ صادراتی می‌تواند راهگشا باشد.

 

j572_img_2973.jpg

 

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضعف استان در برقراری ارتباط با نمایندگان موثر مجلس عنوان داشت: رایزنی‌های جداگانه‌ای با رؤسای کمیسیون‌های اقتصادی، صنعتی و بودجه‌ی مجلس انجام داده‌ایم تا اوایل تابستان در لرستان میزبان آن‌ها باشیم و از نزدیک مزیت‌ها و مشکلات اقتصادی استان را رصد نمایند.