عضو هیأت‌رییسه اتاق خرم‌آباد:

توجه دولت به حل مشکلات واحدهای تولیدی استان امیدوارکننده است

عضو هیأت‌رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: توجه دولت به حل مشکلات واحدهای تولیدی استان امیدوارکننده است.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ بهروز حیدری  با مثبت ارزیابی کردن اقدامات مدیریت استان در توجه به حل مشکلات واحدهای تولیدی استان گفت: تأمین نقدینگی و سرمایه‌در گردش واحدهای تولیدی لرستان و تعریف منابع بانکی جدید برای رفع این مشکل از تصمیمات خوب دولت در سفر اخیر به استان بود که با پیگیری استاندار لرستان به مرحله‌ی اجرایی رسیده است.

وی افزود: مطمئناً با تزریق منابع مالی جدید به بنگاه‌های اقتصادی استان، علاوه بر افزایش تولید و بالا رفتن راندمان، وضعیت اشتغال استان نیز تثبیت خواهد شد.

حیدری با تأکید بر اینکه نباید انتظار داشت مشکلات موجود یک‌شبه برطرف شوند، اظهار داشت: فعالان اقتصادی در سال‌های گذشته ناملایمات زیادی را از سر گذرانده‌اند و حالا که آن دوران به پایان رسیده، لازم است با صبوری و خوشبینی بیشتری سیاست‌های خروج از رکود دولت را دنبال نماییم.

عضو هیأت‌رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد بیان داشت: با تزریق نقدینگی، عمده‌مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی برطرف می‌شود و تازه پس از آن است که باید انتظار تغییر ملموس وضعیت را داشته باشیم.