به نام خدا

محضر مبارک  رییس‌جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای دکتر حسن روحانی

با تقدیم صمیمانه‌ترین درودها به محضر آن مقام عالی که به راستی پیام‌آور امید و امیدواری برای ایران و ایرانیان هستید.

لرستان؛ سرزمین مهر و مفرغ، هنوز از عطر حضور شما سرشار است و حالا مردمان‌ نجیب‌اش روزهای آینده را با خوش‌بینی و امیدواری فزاینده‌ای به انتظار نشسته‌اند. به یقین مردمان صبور این دیار باستانی، حضور شما را در میان خودشان به فال نیک می‌گیرند و به خود می‌بالند که در سالروز انتخاب هوشمندانه‌شان در انتخابات خردادماه گذشته میزبان مهربانی و حضور پُر خیر و برکت شما و اعضای محترم کابینه‌ی یازدهم بوده‌اند.

به یُمن این حضور با شکوه، درخت خودباوری و خوش‌بینی دوباره در اندیشه‌ی لرستانی‌ها جوانه‌ زده و بی‌شک در آینده‌ای نه‌چندان دور در سایه‌ی هوشمندی و نگاه ویژه‌ی آن جناب، رفع محرومیت را در این استان غنی از توانمندی جشن خواهیم گرفت.

از لرستان و لرستانی، از دیروز و امروز و فردایش دیگر چیزی نمی‌گوییم؛ که خود، دیدنی‌ها را دیده و شنیدنی‌ها را شنیده‌اید. تنها صادقانه می‌گوییم: همراه هستیم، همچنانی که بوده‌ایم و خواهیم بود تا در سایه‌ی یکدلی‌ و آرامشی که از خط‌مشی دولت تدبیر و امید شما سرچشمه گرفته، به آنچه ایران و ایرانی شایستگی‌اش را دارد نائل آییم.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان به نمایندگی از فعالان بخش خصوصی استان، عنایت ویژه‌ی شما را به این استان ارج ‌نهاده و مراتب سپاس خود را از سفر به استان لرستان اعلام می‌دارد و بابت تدارک این میزبانی، قدردان زحمات دست‌اندرکاران‌اش از جمله نماینده‌ی معزز ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه‌ی خرم‌آباد، استاندار فهیم و تلاشگر لرستان و همچنین آحاد مردم خونگرم این دیار است و سلامتی و توفیق شما را در راه اعتلای نام پُرآوازه‌ی وطن از خداوند منان مسئلت دارد.

 

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان