اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد از کارآفرینان برتر لرستان در سال 91 تجلیل کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در مراسم هشتمین جشنواره‌ی امتنان از کارآفرینان برتر در سالن همایش پیامبر اعظم تربیت معلم علامه طباطبایی خرم‌آباد، با اشاره به اهمیت کارآفرینی در اقتصاد و جامعه گفت: در دنیا مدل کارآفرینی به عنوان بنگاه‌های کوچک توانسته نقش مهمی در بهبود فضای کسب وکار ایفا کند اما متأسفانه این اتفاق در جامعه‌ی ما نیفتاد.

حسین سلاح‌ورزی اصلی‌ترین دلیل این امر را نبود هماهنگی‌های بین‌بخشی دانست و افزود: زمانی می‌توانیم به کارآفرینی به عنوان ابزار توسعه نگاه کنیم که زیرساخت‌ها و منابع مالی فراهم باشد.

وی تصریح کرد: بانک‌ها به علت این‌که فعالیت‌های اقتصادی مخاطره‌آمیز است تمایلی به تأمین منابع مالی نشان نمی‌دهند، بنابراین ضروری است در چنین شرایطی دولت‌ ورود پیدا کرده و با ایجاد صندوق‌های مخاطره‌پذیر این ریسک را به حداقل برساند.

سلاح‌ورزی به نقش پارک‌های علم و فناوری هم اشاره و خاطرنشان کرد: پارک‌های علم و فناوری از بدیهیاتی هستند که در کنار کارآفرین می‌توانند مثمرثمر باشند.

بنا بر این گزارش در پایان این جشنواره، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد از کارآفرینان و ایده‌های برتر استان لرستان در سال 91 با اهدای هدایایی تجلیل نمود.