اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در مراسمی از 30 نفر از فعالان برتر بخش کشاورزی استان لرستان تجلیل کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد بخش کشاورزی را اصلی‌ترین زیرساخت توسعه‌ی لرستان دانست و گفت: مزیت‌هایی که استان در این حوزه دارد می‌تواند به تنهایی راهگشای بسیاری از مشکلات و عقب‌افتادگی‌های این سرزمین باشد.

حسین سلاح‌ورزی به ضرورت اجرای طرح آمایش سرزمینی اشاره کرد و افزود: شناخت پتانسیل‌ها، اولویت اصلی تعیین زیرساخت‌هاست که بر اساس آن می‌توان با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری حساب‌شده به اهداف مورد نظر دست یافت.

وی اظهار داشت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد بر اهمیت این مسأله آگاهی کامل دارد و از همین رو با تشکیل کمیسیون‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون تلاش می‌کند با بهره‌گیری از توان متخصصان و مسئولان شرایط را برای شناخت ظرفیت‌ها و همچنین اولویت‌ها و برنامه‌های متناسب با آن فراهم آورد و کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی یکی از کمیسیون‌های فعال است که برنامه‌های کارشناسی‌شده‌ی خوبی را برای سال جاری در دستور کار قرار داده است.   

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد تصریح کرد: همواره یکی از برنامه‌های اتاق خرم‌آباد این بوده که از فعالان و نخبگان حوزه‌های مختلف تجلیل به عمل آورد.