سلاح‌ورزی خبر داد:

انتخابات دور جدید هیأت نمایندگان اتاق خرم‌آباد اسفندماه برگزار می‌شود

رییس اتاق خرم‌آباد گفت: انتخابات اتاق بازرگانی خرم‌آباد همزمان با سراسر کشور به صورت شفاف و با مشارکت و همراهی حداکثری فعالان بخش خصوصی در موعد مقرر برگزار می‌شود.

 

IMG_2395.JPG

 

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ حسین سلاح‌ورزی که در جلسه‌ی هیأت نمایندگان اتاق سخن می‌گفت، با اعلام تاریخ 18 اسفند برای برگزاری انتخابات اتاق خرم‌آباد اظهار داشت: داوطلبان عضویت در هیأت نمایندگان می‌توانند از ساعت 8:30 روز سه‌شنبه 30 دی‌ماه جاری تا ساعت 16:30 روز سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه جهت دریافت و تکمیل فرم داوطلبی به دبیرخانه هیأت نظارت بر انتخابات اتاق، مستقر در خیابان مطهری، نبش کوچه ارکیده، پلاک 56-223 ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد مراجعه فرمایند.

وی به فعالیت‌های اتاق خرم‌آباد در دوره‌ی چهار سال گذشته اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این دوره با رشد چشمگیری مواجه شد که حاصل تلاش و برنامه‌ریزی اعضای هیأت نمایندگان اتاق است که جا دارد به همه‌ی این عزیزان خسته‌نباشید بگویم.

 

IMG_2392.JPG

 

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق خرم‌آباد تصریح کرد: در سال 89 و در آغاز دوره‌ی 4 ساله‌ی گذشته، مجموع اعضای اتاق خرم‌آباد در حدود 180 نفر بود که این عدد امروز به حدود دو برابر افزایش یافته است.

حسین سلاح‌ورزی افزود: همچنین با رایزنی‌هایی که با اتاق ایران انجام دادیم، توانستیم یک نفر عضوی که در هیأت نمایندگان اتاق ایران داشتیم را به دو نفر افزایش دهیم.

 

IMG_2394.JPG

 

وی با اشاره به ساز و کارهای برگزاری انتخابات بیان داشت: به زودی هیأت اجرایی انتخابات اتاق خرم‌آباد تشکیل و کار ثبت‌نام داوطلبان عضویت در هیأت نمایندگان را به انجام می‌رسانند.

سلاح‌ورزی تأکید کرد: فرم ثبت‌نام باید به وسیله‌ی شخص داوطلب عضویت در هیأت نمایندگان در محل دبیرخانه، تکمیل و به همراه مدارک به دبیرخانه مربوطه تسلیم و رسید آن دریافت شود.

رییس پارلمان بخش خصوصی لرستان در مورد شرایط عضویت در هیأت نمایندگان اتاق عنوان داشت: داشتن کارت عضویت معتبر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد و حداقل سه سال سابقه مستمر یا غیر مستمر در اتاق‌ (تا تاریخ روز پایان ثبت‌نام در انتخابات) از جمله‌ی این شرایط است.

سلاح‌ورزی در مورد شرایط رأی‌دهندگان هم بیان داشت: ارائه‌ی کارت عضویت معتبر برای اشخاص حقیقی و حقوقی که حداقل یک سال از تاریخ صدور آن گذشته باشد، شرط مشخص‌شده برای رأی‌دهندگان است.

 

IMG_2396.JPG

 

به گزارش روابط عمومی اتاق خرم‌آباد؛ انتخابات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور در اجرای تبصره 2 ماده 15 و مواد 12 و 13 قانون اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، هر چهار سال یک‌بار به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.