سلاح‌ورزی خبر داد؛

اعزام هیأت تجاری-بازاریابی لرستان به کشور روسیه فدراتیو

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد از اعزام هیأتی تجاری-بازاریابی از لرستان به کشور روسیه فدراتیو خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ حسین سلاح‌ورزی در همین رابطه اظهار داشت: به منظور توسعه‌ی صادرات غیرنفتی استان لرستان و در راستای تقویت و حمایت از تولیدات واحدهای اقتصادی استان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در نظر دارد تا با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به اعزام هیأت اقتصادی -بازاریابی از استان لرستان به کشور روسیه فدراتیو در شهریورماه سال جاری اقدام نماید.

وی با اشاره به این‌که این اعزام پیرو برنامه‌هایی است که اتاق خرم‌آباد در جهت گسترش ارتباطات تجاری اقتصادی متقابل میان لرستان و فعالان اقتصادی این استان و فعالان اقتصادی کشورهای هدف تدارک دیده است، افزود: ملاقات با  سفیر و رایزن اقتصادی ایران در روسیه فدراتیو، ملاقات با مدیران و اعضای اتاق‌ها و تشکل‌های بازرگانی و صنعتی در مسکو و ماخاچ کالا (جمهوری داغستان)، بازدید از نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی مسکو، بازدید از مراکز تجاری و صنعتی و بازارهای تخصصی و سنتی مسکو و ماخاچ کالا (جمهوری داغستان) و همچنین ملاقات با بازرگانان و فعالان اقتصادی ایرانی مقیم روسیه  جهت تبادل اطلاعات در مسکو و ماخاچ کالا (جمهوری داغستان) از جمله‌هایی است که برای این سفر 6 روزه پیش‌بینی شده است.   

سلاح‌ورزی ابراز امیدواری کرد که با حضور پُررنگ بازرگانان و فعالان اقتصادی لرستان در این هیأت، دستاوردهای مفیدی نصیب استان شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد از علاقمندان به حضور در هیأت مذکور خواست در اسرع وقت با مراجعه به سایت اتاق خرم‌آباد به نشانی: www.khdccima.ir و تکمیل فرم ثبت‌نام آمادگی خود را به امور بین‌الملل اتاق خرم‌آباد اعلام نمایند.