اساندار لرستان سفر معاون اقتصادی رئیس جمهور را یکی از مناسب ترین سفرهای با برنامه ریزی مقامات کشوری به لرستان عنوان کرد.

دکتر سید موسی خادمی در جلسه بررسی پروژه‌های کلیدی و مهم اقتصادی شهرستان بروجرد با اشاره به خدمات و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت دوازدهم در استان، اظهار کرد: حضور مدیران ارشد کشوری در استان‌ها برای رصد و بررسی مسائل و مشکلات توسعه مناطق است.

وی در ادامه افزود: بازدید‌های میدانی و آشنایی مدیران ارشد کشوری با موانع رشد اقتصادی موجب اتخاذ تصمیم‌های دقیق و کارشناسی شده در مرکز می‌شود و چون تمام مشکلات راه حل محلی و فوری ندارد طبیعتا برخی از آنها در سطح ملی می بایست طرح و تصمیم گیری شود.

استاندار لرستان در ادامه افزود: با توجه به حضور مقامات ارشد کشوری اعم از معاونین رئیس جمهور و وزرای دولت دوازدهم سفر دکتر نهاوندیان معاون اقتصادی از جمله سفرهای خوب و مفید مسئولین به استان بوده است.

مقام ارشد استان با ذکر اینکه برای این سفر برنامه‌ریزی بسیار خوبی انجام گرفته بود، تصریح کرد: یکی از تفاوت های اصلی این سفر با سفرهای قبلی مقامات به استان این بود که در این سفر یک هیئت عالی رتبه از مقامات به ریاست یکی از معاونین کلیدی رئیس جمهور در استان حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: افرادی چون دکتر نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور، معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون وزیر جهاد کشاورزی، معاون سازمان امور مالیاتی، نورالله‌زاده رئیس صندوق کارآفرینی امید، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت،مدیرعامل بانک کشاورزی کشور و دکتر حیدری معاون بانک مرکزی کشور در سفر به استان ،دکتر نهاوندیان را همراهی کردند.

دکتر خادمی با تشریح برخی دستاوردهای سفر دکتر نهاوندیان به لرستان، خاطر نشان کرد:
مشکلات بخش خصوصی استان در شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی مطرح شد و کمیته‌های مختلفی در این سفر با موضوع بانکی، امور مالیاتی و امور بیمه‌ای تشکیل شد که با حضور برخی از معاونین وزرا و مسئولین ذیربط مشکلات واحدهای تولیدی و کارآفرینان مورد بررسی قرار گرفت.

وی به گفتگوی مستقیم دکتر نهاوندیان با ۱۲ نفر از فعالان اقتصادی که دارای پروژه‌های مشکل‌دار بودند و همچنین بازدید از مجتمع کشت و صنعت اشاره کرد و افزود: در این سفر دو روزه جلسات مختلف و بازدید‌های خوبی در راستای حل مشکلات انجام گرفت.
استاندار لرستان با بیان اینکه همه مشکلات استان با سفر یک مقام ارشد کشوری به پایان نمی‌رسد، اظهار کرد: در خصوص این سفر ارزشمند و دیگر خدمات دولت ، اصل موضوع را فدای مسائل دیگر نباید کرد.

“روابط عمومی اتاق بازرگانی لرستان”
????
https://t.me/otaghkhd