حسین سلاح‌ورزی خبر داد:

اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت در ارائه خدمات توسط اتاق خرم‌آباد

بر اساس نتایج ممیزی شرکت‌های گواهینامه‌دهنده ” ISC” استرالیا و “KQR” ایران، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد موفق به اخذ گواهینامه “”ISO 9001:2008 گردیده است.

 

555425421.jpg

 

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: در سال “اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی”با توجه به رویکرد اتاق در ارتقاء سیستم‌های مدیریتی؛ در راستای تحقق تعهد به بهبود مستمر ارائه‌ی خدمات به بازرگانان و فعالان اقتصادی لرستان و همچنین در پی اقدامات انجام‌گرفته و رعایت الزامات و استانداردهای لازم، بر اساس نتایج ممیزی شرکت‌های گواهینامه‌دهنده ” ISC” استرالیا و “KQR” ایران که مورد تأیید مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران ” NACI” می‌باشند، این اتاق موفق به اخذ گواهینامه “”ISO 9001:2008 گردیده است.

 

9001-2.jpg

 

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ حسین سلاح‌ورزی با اعلام اینکه استقرار سیستم نظام آراستگی محیط کسب‌وکار(5S) پیش‌زمینه‌ی ارتقاء کیفیت خدمات ارائه‌شده در سازمان‌ها می‌باشد، بیان داشت: اتاق خرم‌آباد برای اولین بار در بین اتاق‌های سراسر کشور موفق به اخذ گواهینامه‌ی نظام آراستگی محیط کسب و کار(5S) شده که استقرار این سیستم دستاوردهای مهمی از جمله افزایش رضایت‌مندی مراجعان و کارکنان، کاهش هزینه‌های سازمانی، کاهش زمان انجام فرایندها و ارتقاء سطح بهره‌وری داشته است.

 

_ISO9001-2.jpg

 

وی با اشاره به نظرسنجی‌های به‌عمل آمده از مراجعین و انجام ممیزی‌های لازم توسط شرکت‌های گواهینامه‌دهنده در اعطای این گواهینامه‌ها تصریح کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد همچنین برای اولین بار موفق به اخذ گواهینامه‌ی رضایت‌مندی مشتریان ” ISO 10002 ”  شده است.

سلاح‌ورزی به برگزاری کارگاه‌ها و برنامه‌های متنوع آموزشی توسط اتاق خرم‌آباد اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر گواهینامه‌های یاد شده، موفق به دریافت گواهینامه مدیریت و برنامه‌ریزی آموزش (ISO 10015) شدیم.

 

5S.jpg

 

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با تأکید بر فعالیت‌های مؤثر اتاق خرم‌آباد برای کسب گواهینامه‌ی (ISO 10015) تصریح کرد: بررسی اثربخشی آموزش‌ها، ارزیابی مدرسین آموزش‌دهنده و نحوه‌ی انتخاب آن‌ها، پایش و ارزشیابی آموزش و پشتیبانی آموزش‌های درون‌سازمانی و تعیین نیازهای آموزشی از جمله اقداماتی است که زمینه‌ی دریافت این گواهینامه را فراهم نموده است.

 

10015.jpg

 

سلاح‌ورزی با اشاره به این نکته که رعایت این استاندارد باعث افزایش سطح کیفیت آموزشی و سطح کیفیت کار پرسنل خواهد شد، تصریح کرد: از مزایای کسب این استاندارد و اجرای آن در سازمان، می‌توان به نظام‌مند شدن آموزش پرسنل، تخصیص صحیح بودجه‌ی آموزشی‌ و صرفه‌جویی در هزینه‌ها اشاره کرد.

 

10002.jpg

 

5S -2.jpg

 

10015-2.jpg