در اتاق بازرگانی خرم‌آباد صورت گرفت؛

بررسی نظریه پایه توسعه استان لرستان

 

IMG_8286.jpg

 

با حضور امید امیدی‌شاه‌آباد مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه‌ی معاونت برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری لرستان و کارشناسان و صاحبنظران اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد جلسه‌ی بررسی نظریه پایه توسعه استان لرستان برگزار گردید.

 

dr.salahvarzi.jpg

 

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در این جلسه با اشاره به این‌که خوشبختانه در حال حاضر تعامل میان دولت و بخش خصوصی در حد بسیار مطلوبی است، اظهار داشت: در جلسه‌ی امروز نظریه‌ی پایه توسعه‌ی استان لرستان که توسط دفتر برنامه‌ریزی و بودجه‌ی معاونت برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری لرستان تهیه شده توسط مدیرکل محترم این دفتر در جلسه با کارشناسان اتاق بازرگانی جهت بررسی و نهایی شدن مطرح شد که در مورد بندهای مختلف آن به صورت کارشناسی پیشنهاداتی ارائه گردید.

 

IMG_8267.JPG

 

حسین سلاح‌ورزی اظهار داشت: بخش‌های مختلف اعم از صنعت و معدن، کشاورزی، گردشگری و… به صورت تخصصی در این سند دیده شده، که با بررسی بیشتر و تخصصی‌تر و مشورت کارشناسان بخش خصوصی می‌تواند به صورت کاربردی‌تری نهایی شود.

وی افزود: در حوزه‌ی پتانسیل‌ها و زیرساخت‌ها هم در قالب یک بخش‌بندی منسجم ظرفیت‌های لرستان در این سند دیده شده که به آن‌ها اشاره شده است.  

سلاح‌ورزی تصریح کرد: در نهایت بنا بر این گذاشته شد که متن سند مزبور در اختیار کارشناسان کمیسیون‌های تخصصی اتاق خرم‌آباد قرار گیرد تا ظرف 48 ساعت آن‌ها پیشنهادات مکتوب خودشان را در مورد بندهای مختلف آن اعلام دارند.

 

IMG_8279.jpg

 

IMG_8274.jpg

 

IMG_8300.jpg

 

IMG_8296.jpg

 

IMG_8292.jpg

 

IMG_8311.jpg