“نه” به یارانه، حمایت از تولید و اشتغال است

 

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اشاره به حرکتی که در میان اقشار مختلف جامعه در زمینه‌ی انصراف از یارانه شکل گرفته است، گفت: “نه” به یارانه، حمایت از تولید و اشتغال کشور است.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ حسین سلاح‌ورزی افزود: باید به سمتی برویم که خود مردم هم با دیدگاه‌های کلان، مسائل کشور را دنبال کنند و البته این اتفاق باید به گونه‌ای باشد که جامعه تأثیرات مثبت تصمیم‌گیری درست‌اش را به صورت ملموس ببیند.

وی با اشاره به مشکلاتی که در سال‌های اخیر، تولید کشور با آن‌ها مواجه بوده، افزود: در آغاز اجرایی شدن هدفمندی یارانه‌ها، بحث حمایت از تولید هم دیده شد و بر اساس قانونی که تهیه گردید، قرار بر این بود که سهم تولید اختصاص یابد تا در این حوزه با مشکلی مواجه نگردیم.

سلاح‌ورزی اظهار داشت: عملی نشدن این قانون باعث گردید بخش تولید و فعالان این حوزه با چالش‌ها و مشکلات فراوانی مواجه شوند و چرخ واحدهای بسیاری از حرکت بایستد که تبعات آن هم، هم در حوزه‌ی تولید و هم اشتغال کشور مشهود و ملموس بوده و برطرف کردن آن‌ها هزینه‌هایی به مراتب بیشتر از هزینه‌های پیشگیری تحمیل می‌کند.

این فعال اقتصادی، اصلاح رویه‌های غلط گذشته را مهم دانست و گفت: تنها با پذیرش خطاهای گذشته می‌توانید با نگرشی تازه به موضوع، بر چالش‌های حوزه‌ی تولید و اشتغال غلبه کرد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اشاره به این‌که “نه” به یارانه و همکاری با دولت می‌تواند سرآغاز مشارکت‌های مؤثر دیگری باشد، تصریح کرد: مردم ایران نشان داده‌اند، در صورتی که با صداقت با آن‌ها رفتار شود، پای ثابت مشارکت در حرکت‌های مثبت اجتماعی هستند و دولت می‌تواند روی مشارکت و تعامل سازنده‌ی آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کند.