اتاق خرم‌آباد برگزار می‌کند:

نشست اقتصادی معرفی بازار کسب و کار هندوستان

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در ادامه‌ی سیاست‌ها و برنامه‌های سال جاری خود، به منظور آشنا نمودن هر چه بیشتر فعالان اقتصادی لرستان با بازارهای هدف محصولات استان، این بار بازار هندوستان را در مرکز توجه خود قرار داده و نشست اقتصادی معرفی بازار کسب و کار هندوستان را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ مسئول امور بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: بعد از تجربیات موفقی که در این حوزه به دست آوردیم، با عزم جزم‌تری نسبت به معرفی بازارهای مفید کشورهای مختلف اقدام می‌کنیم و این بار قرار است در هفته‌ی آینده نشست اقتصادی معرفی بازار کسب و کار هندوستان را با حضور رایزن بازرگانی ایران در هندوستان برگزار نماییم.

سمیه حقیقت‌منش زمان برگزاری این تشست را 21 آبان‌ماه جاری اعلام نمود و افزود: از آنجا که یکی از بازارهای هدف محصولات استان، کشور هندوستان می‌باشد، هماهنگی‌های لازم با سازمان توسعه‌ی تجارت ایران برای برگزاری این نشست نتیجه داد تا متعاقب آن، هیأت اقتصادی و بازاریابی لرستان به هندوستان اعزام گردد.

وی از تمامی فعالان اقتصادی استان و واحدهای تولیدی علاقمند به حضور در این نشست خواست جهت انجام هماهنگی، مراتب را نهایتاً تا تاریخ 20 آبان‌ماه جاری به واحد امور بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد اعلام نمایند.

مسئول امور بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اشاره به این‌که پیش از این و در سال جاری نشست‌های اقتصادی معرفی بازار کسب و کار کشورهای عراق و افغانستان توسط اتاق خرم‌آباد برگزار شده، تصریح کرد: نشست اقتصادی معرفی بازار کسب و کار هندوستان سه‌شنبه 21 آبان‌ماه جاری ساعت 9 صبح در محل سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان برگزار می‌گردد.