رییس اتاق خرم‌آباد خبر داد:

همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری لرستان در کشور امارات برگزار می‌شود

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: به منظور معرفی فرصت‌ها، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان لرستان در حوزه‌های صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری و همچنین محصولات لرستان که قابلیت صادراتی دارند همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری لرستان در امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ حسین سلاح‌ورزی اظهار داشت: این همایش اواسط آذرماه جاری با حضور لرستانی‌ها و ایرانی‌های مقیم دوبی و سایر شیخ‌نشین‌های امارات متحده عربی، در شهر دوبی برگزار می‌گردد.

وی با اشاره به این‌که برنامه‌ریزی این سفر توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد و با همراهی لرستانی‌های مقیم امارات انجام شده است، افزود: این همایش با حضور استانداری لرستان و مدیران اجرایی مربوطه و در راستای اطلاع‌رسانی وجود شرایط مساعد و مناسب در لرستان به ایرانی‌های خارج از کشور برگزار خواهد شد.

سلاح‌ورزی با بیان اینکه در حاشیه‌ی این همایش نمونه‌محصولات و تولیدات لرستان عرضه و به نمایش درخواهد آمد، گفت: همچنین صنعتگران و بازرگانان لرستانی که دارای محصولات و تولیدات با قابلیت صادراتی هستند نیز در جهت توسعه و افزایش صادرات غیر نفتی استان لرستان با هموطنان و تجار علاقمند مقیم کشور امارات مذاکره و رایزنی خواهند نمود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد از توجه و اهتمام ویژه‌ی بازوند؛ استاندار لرستان نسبت به جذب سرمایه‌ی هموطنان خارج از کشور و همچنین گسترش تعاملات خارجی در جهت افزایش صادرات استان تقدیر کرد.