دبیر کمیته اجرایی همایش تعامل صنعت و دانشگاه:

مرکز توسعه رقابت‌پذیری کسب و کار در اتاق لرستان افتتاح می‌شود

دبیر کمیته اجرایی پنجمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه گفت: در حاشیه‌ی همایش مذکور برای اولین بار در ایران، مرکز توسعه رقابت‌پذیری کسب و کار با همکاری جشواره ملی بهره‌وری ایران در اتاق لرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق لرستان؛ سپیده کوشکی با بیان این خبر اظهار داشت: مرکز توسعه رقابت‌پذیری کسب وکار ایران با ماموریت کمک به افزایش سطح رقابت‌پذیری سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی ایرانی و توسعه موضوع رقابت‌پذیری و بر اساس مصوبه شورای سیاست‌گذاری جشنواره ملی بهره‌وری در سال 1394 در کشور پایه‌گذاری گردیده است.

وی با بیان اینکه در آغاز، تمرکز این مرکز بر ارزیابی رقابت‌پذیری در سطح خرد (بنگاه‌های اقتصادی) می‌باشد، تصریح کرد: چشم‌انداز این مرکز، فعالیت به عنوان مرجع رسمی اندازه‌گیری توان رقابت‌پذیری سازمان‌ها، صنایع و اقتصاد کلان کشور می‌باشد.

کوشکی خاطرنشان ساخت: از جمله دستاوردهای جامع این مرکز می‌توان به اطلاعات حرفه‌ای مدیریتی و تصمیم‌ساز در سطح خرد (بنگاه‌های اقتصادی) اشاره کرد که امید می‌رود بنگاه‌های رقابت‌پذیر در صنایع مختلف که از توان رقابتی بالایی در بازارهای رقابتی برخوردار هستند، احتمال موفقیت‌شان در میدان‌های رقابتی اقتصادی و تجاری بیشتر باشد.

دبیر کمیته اجرایی پنجمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه عنوان داشت: هدف غایی این مرکز، کمک به شناسایی حوزه‌هایی با رقابت‌پذیری پایین در بنگاه‌های اقتصادی مختلف به تفکیک صنایع و در نهایت رقابت‌پذیر نمودن محیط کسب و کار در کل اقتصاد ایران است.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق لرستان؛ پنجمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان و با حضور مهمانان داخلی و خارجی در روزهای 13 و 14 اردیبهشت‌ماه جاری در خرم‌آباد برگزار می‌گردد.