به دعوت اتاق بازرگانی خرم‌آباد؛

مدیرکل همکاری‌های اقتصادی ایران و عمان وارد خرم‌آباد شد

 

 

 

مدیرکل همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و کشور پادشاهی عمان به دعوت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد وارد خرم‌آباد شد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در این رابطه گفت: پیرو اهمیتی که در امور بین‌الملل اتاق خرم‌آباد برای ایجاد و گسترش همکاری‌ با کشورهای منطقه قائل هستیم، به صورت مستمر در حال رایزنی با کشورهای مختلفی هستیم تا به واسطه‌ی فراهم نمودن شرایط حضور مقامات و هیأت‌های تجاری بازرگانی این کشورها، زمینه‌ی آشنایی آن‌ها را با استان لرستان و توانمندی‌های مختلف اقتصادی و سرمایه‌گذاری موجود، فراهم نماییم.

حسین سلاح‌ورزی اظهار داشت: در همین خصوص، بعد از رایزنی‌های نسبتاً مفصلی که ظرف دو ماه گذشته انجام گرفت، امروز “اسحاق خلفان البوسعیدی” مدیرکل همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و کشور پادشاهی عمان به دعوت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد وارد استان شد.

وی با اشاره به دو روزه بودن این سفر افزود: دیدار با مسئولان ارشد استان، فعالان اقتصادی لرستان و همچنین بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی از جمله برنامه‌هایی است که برای ” البوسعیدی” پیش‌بینی کرده‌ایم که زمان دقیق هر کدام از این برنامه‌ها اعلام خواهد شد.

سلاح‌ورزی عنوان داشت: در مجموع، معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی لرستان و همچنین بررسی امکان شکل‌گیری همکاری‌های دوجانبه میان بخش خصوصی لرستان و کشور پادشاهی عمان، اهدافی است که می‌توان آ‌نها را دلیل دعوت از “اسحاق خلفان البوسعیدی” عنوان نمود که امیدواریم این اهداف محقق شوند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در مورد سایر برنامه‌های این اتاق در امور بین‌الملل افزود: بعد از حضور سفرای اندونزی و ترکیه در لرستان و همچنین هیأت تحقیقاتی‌یی که از همین کشور در زمینه‌ی محصولات کشاورزی بخصوص نخود با دعوت اتاق خرم‌آباد، به لرستان سفر کرد، پذیرش مدیرکل همکاری‌های اقتصادی ایران و عمان آخرین برنامه‌ی اتاق بازرگانی خرم‌آباد در این حوزه نیست که متعاقباً اخبار برنامه‌های آینده‌ هم اعلام خواهد شد.