سلاح‌ورزی خبر داد؛

عملیات اجرایی ساختمان جدید اتاق خرم‌آباد آغاز شد

صبح شنبه نهم آذرماه عملیات اجرایی ساخت ساختمان جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق خرم‌آباد در مجاورت شرکت نمایشگاه‌های لرستان آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اعلام این خبر اظهار داشت: از سال گذشته رایزنی‌هایی با اتاق ایران داشتیم که نهایتاً نتیجه داد و بعد از تهیه‌ی زمین و نقشه‌ی مناسب، عملیات اجرایی ساخت ساختمان جدید اتاق خرم‌آباد آغاز گردید.

حسین سلاح‌ورزی افزود: زمین موردنظر را به مساحت 1500 متر از شرکت نمایشگاه‌های لرستان خریداری کردیم و عملیات تسطیح آن دیروز آغاز گردیده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه اتاق ایران همکاری خیلی خوبی در این زمینه داشتند و با در نظر گرفتن بودجه‌ای مناسب امکان آغاز عملیات اجرایی این پروژه را فراهم ساختند تا همه‌ی توان‌مان را برای به سرانجام رسیدن این پروژه به کار ببریم.

 

otagh khoramabad.jpg

 

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق خرم‌آباد بیان کرد: ساختمان اداری اتاق خرم‌آباد در 4 طبقه ساخته می‌شود و در فضای کنار آن هم یک سالن همایش تدارک دیده شده تا از نظر هم مشکل همیشگی اتاق خرم‌آباد برطرف گردد.

حسین سلاح‌ورزی با اشاره به اعتبار 30 میلیارد ریالی این پروژه، در مورد مدت‌زمان ساخت ساختمان جدید اتاق خرم‌آباد هم گفت: با مساعدت‌های خوبی که همواره از جانب اتاق ایران بوده، امیدواریم ساخت ساختمان جدید اتاق خرم‌آباد در مدت دو سال تعیین‌شده،  به انجام برسد.

گفتنی است کلنگ ساختمان جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد اواخر سال 90 و در سفر دکتر نهاوندیان رییس وقت اتاق ایران به خرم‌آباد به زمین زده شد.