واحد آموزش اتاق خرم‌آباد برگزار می‌کند؛

سمینار “مهارت های تنظیم قرارداد و مزیت قید شرط داوری در آن”

مسئول واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: در راستای آموزش و توانمندسازی تشکل‌های اقتصادی استان، سمینار آموزشی یک روزه “مهارت‌های تنظیم قرارداد و مزیت قید شرط داوری در آن” برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ الهام حدادی با اعلام این خبر اظهار داشت: این سمینار با حضور دکتر همایون رضایی‌نژاد و در سالن همایش دادگستری شهرستان خرم‌آباد واقع در فاز یک کیو برگزار می‌شود.

وی با اعلام رایگان بودن این سمینار آموزشی برای علاقمندان، افزود: شرکت در این سمینار به شرط ثبت‌نام و اعلام حضور برای همه‌ی علاقمندان بلامانع می‌باشد.

حدادی؛ زمان برگزاری این برنامه آموزشی را سه‌شنبه 28 اردیبهشت عنوان و تصریح کرد: علاقمندان به حضور در این سمینار آموزشی می‌توانند تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 27 اردیبهشت با شماره تلفن‌های 30 و 29 و 33227919 واحد آموزش اتاق خرم‌آباد تماس حاصل نموده و ثبت‌نام نمایند.

مسئول واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با بیان اینکه در پایان دوره، گواهینامه معتبر از مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران به شرکت‌کنندگان ارائه می‌گردد، بیان داشت: صدور گواهینامه منوط به حضور شخص متقاضی در دوره می‌باشد.