رییس اتاق بازرگانی لرستان خبر داد:

سمینار آموزشی تامین مالی و جذب سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان از برگزاری “سمینار آموزشی تامین مالی و جذب سرمایه‌گذاری” در این اتاق خبر داد.

 

zl2m_re,eis.jpg

 

به گزارش روابط‌عمومی اتاق لرستان؛ حسین سلاح‌ورزی اظهار داشت: در راستای آشنایی کارآفرینان و فعالان اقتصادی لرستان با مقوله تامین مالی و چگونگی جذب سرمایه‌گذاری و بر اساس تقویم آموزشی اتاق، سمینار آموزشی مذکور در تاریخ 6 مهرماه 96 در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان برگزار می‌گردد.

وی افزود: مدرس این سمینار دکتر پیمان مولوی بنیانگذار و مدیرعامل شرکت یورو اینوست انگلستان و عضو هیئت مدیره شرکت کاراتجارت الیت، عضو پیوسته انجمن حسابداری ایران و انجمن اقتصاددانان ایران هستند که به عنوان مشاور ارشد اقتصادی، تامین مالی و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگی چون هلدینگ شرکت‌های گروه خسرو مدیسا طب KMT، انجمن شرکت‌های پیمانکاری نفت، گاز و پتروشیمی APEC، شرکت صنایع استیل البرز، شرکت صنایع هفت الماس، صنایع خرم صنعت و بسیاری از سازمان‌های دیگر فعالیت دارند.

سلاح‌ورزی با تاکید بر اینکه حضور در این سمینار برای فعالان اقتصادی و حوزه‌ی کسب و کار فرصت مغتنمی است، گفت: مدرس و سخنران این سمینار از جمله فعالان شناخته‌شده‌ی حوزه‌های کسب‌وکار، سرمایه‌گذاری، تامین مالی و مدیریت مالی است و تجربیات فراوانی در زمینه‌ی برگزاری همایش‌ها، سمینارها و دوره‌های تخصصی دارد.

به گزارش روابط‌ عمومی اتاق لرستان؛ علاقمندان به شرکت در این سمینار می‌توانند با شماره تلفن 0903220255 تماس گرفته و ثبت‌نام نمایند.