به دعوت اتاق بازرگانی خرم‌آباد؛

سفیر ترکیه به خرم‌آباد می‌آید


“امیت یاردیم” سفیر ترکیه در ایران به همراه معاون رایزن بازرگانی و همچنین دبیر سوم سفارت ترکیه در تهران نهم اردیبهشت به خرم‌آباد سفر می‌کنند.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ نایب‌رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اعلام این خبر گفت: این سفر در راستای برنامه‌ی پذیرش هیأت‌های اقتصادی از کشورهای همجوار خارجی و به منظور آشنایی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری لرستان انجام می‌شود.

محمد خاکی اظهار داشت: کشور ترکیه دروازه‌ی اروپا محسوب می‌شود و به دلیل همجواری با ایران، در برقراری مناسبات تجاری اقتصادی از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم در سفر یک روزه‌ی سفیر و هیأت همراهش به خرم‌آباد، فرصت‌های دوجانبه‌ی همکاری را بررسی نماییم.

خاکی به برنامه‌های تدارک‌دیده شده‌ی این سفر اشاره و تصریح کرد: دیدار با رییس اتاق خرم‌آباد و فعالان اقتصادی استان، دیدار با استاندار لرستان و شهردار خرم‌آباد، دیدار با امام‌جمعه‌ی خرم‌آباد و نماینده‌ی محترم ولی‌فقیه در استان و همچنین دیدار با رؤسای دانشگاه‌های لرستان، برنامه‌های پیش‌بینی شده‌ برای حضور سفیر ترکیه و هیأت همراه وی در خرم‌آباد است.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ “آلپرچاکراغلو” معاون رایزن بازرگانی و “اسماعیل باش” دبیر سوم سفارت ترکیه در تهران، سفیر ترکیه را در سفر به خرم‌آباد همراهی خواهند کرد.