با آغوش باز پذیرای سرمایه‌گذاران خارجی هستیم

رییس مرکز مطالعات “ایران معاصر” روسیه و هیات همراه که به دعوت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد به لرستان سفر کرده‌اند، در سومین روز حضورشان در این استان با رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی لرستان و مسئولان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری لرستان دیدار و گفتگو کردند.

 

IMG_1578.JPG

 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان در این دیدار گفت: استان لرستان ظرفیت‌های فراوان بالقوه‌ای از جمله نیروی کار ارزان تحصیلکرده و آب فراوان دارد  که متاسفانه در گذشته در حوزه‌ی فراهم نمودن زیرساخت‌ها فرصت‌سوزی شده است.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ تیمور هدایتی با تاکید بر اینکه خوشبختانه در زمان اکنون استاندار لرستان و مجموعه‌ی مدیریت این استان رویکرد متفاوتی دارند که همه‌ی تلاش‌شان اهتمام ویژه برای تکمیل زیرساخت‌ها و جبران فرصت‌سوزی‌های گذشته است که قابل تقدیر می‌باشد.

 

teymour hedayati.JPG

 

وی با تاکید بر اینکه با آغوش باز پذیرای سرمایه‌گذاران خارجی هستیم، افزود: خوشبختانه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد هم فرصت‌های بی‌بدیلی را برای آشنایی سرمایه‌گذاران خارجی با مزیت‌های استان لرستان فراهم می‌کند که ستودنی است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان با تاکید بر اینکه تا آنجا که در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری امکان و اختیار داریم در امر تسریع و تسهیل سرمایه‌گذاری در لرستان کوتاهی نخواهیم کرد، اظهار داشت: امیدواریم حاصل این سفر، معرفی همه‌جانبه و مناسب و مفید فرصت‌ها و مزیت‌های این استان به مخاطبان دیگر نقاط جهان باشد.

 

IMG_1577.JPG

 

 

 

ناشر نشریه “تجارت با ایران”:

گام اول شکل‌گیری هر گونه ارتباط، معرفی ظرفیت‌های دو جانبه است

رییس مرکز مطالعات “ایران معاصر” روسیه و ناشر نشریه “تجارت با ایران” هم در این دیدار اظهار داشت: هدف ما از سفر به لرستان این است که آنچه با گوش خود می‌شنویم و با چشم خود می‌بینیم را در رابطه با تجارت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی مشترک به مردم روسیه و کشورهای CIS معرفی نماییم.

 

rajab safar of.JPG

 

“رجب صفراُف” با بیان اینکه مجله تجارت با ایران یکی از فرصت‌هایی است که می‌توان با استفاده از آن نسبت به معرفی این ظرفیت‌ها اقدام نمود، گفت: گام اول شکل‌گیری هر گونه ارتباط، معرفی ظرفیت‌های دو جانبه است.

صفراُف با اشاره به اینکه متاسفانه به هر دلیل تاکنون در مورد پتانسیل‌های استان لرستان شناختی نداشته‌ایم، افزود: تلاش خواهیم نمود که در مدت زمانی که در این استان هستیم فرصت‌ها و مزیت‌های آن را بشناسیم و بشناسانیم.

 

IMG_1595.JPG

 

وی افزود: از آنجا که همه‌ی مردمان روسیه با زبان فارسی و انگلیسی آشنایی ندارند، پیشنهاد می‌کنم بروشورها و کتابچه‌هایی که در مورد فرصت‌های سرمایه‌گذاری لرستان تهیه کرده‌اید را به زبان روسی هم ترجمه نمایید تا باعث سهولت ارتباط و گسترش روابط باشد.

صفراُف گفت: اگر چنین امکانی در استان لرستان ندارید، می‌توانیم شما را به شرکت‌های روسی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، معرفی نماییم تا با کیفیت مناسب و قابل‌قبولی این کار به انجام برسد.

رییس مرکز مطالعات “ایران معاصر” روسیه و ناشر نشریه “تجارت با ایران” عنوان داشت: بسیار مایلیم در مورد پروژه‌های سرمایه‌گذاری لرستان اطلاعاتی داشته باشیم.