مجمع عمومی مؤسسان کانون زنان بازرگان لرستان، با حضور «مسعود عرفانی» نماینده اتاق ایران و «درسا سید عسگری» عضو هیأت رئیسه کانون زنان بازرگان ایران و همچنین با مشارکت تعداد 16 نفر از اعضای واجد شرایط که براساس آگهی مربوطه در دبیرخانه هیأت مؤسس واقع در محل اتاق خرم‌آباد ثبت نام کرده بودند، برگزار شد.

 

8nyh_img_0682.jpg

 

به گزارش روابط عمومی اتاق خرم آباد؛ «مسعود عرفانی» نماینده اتاق ایران در این جلسه به موضوع فعالیت کانون زنان بازرگان استان‌ها اشاره و اضافه کرد: ساماندهی و توانمندسازی بانوان در استان متبوع برای ورود به عرصه فعالیت‌های تجاری، تولیدی و خدماتی یکی از فعالیت‌های این کانون است.

عرفانی ادامه داد: همچنین از دیگر فعالیت‌های کانون زنان بازرگان استان‌ها می‌توان به ایجاد بهبود فضای کسب و کار بانوان، توسعه و ارتقای کارآفرینی در حوزه بانوان و پیگیری جهت رفع موانع موجود، حمایت و تشویق بانوان در امور اقتصادی و هم سو کردن فعالیت ایشان در راستای توسعه اقتصادی کشور، تشویق و فراهم ساختن زمینه‌های فعالیت بانوان در عرصه تولید و تجارت کشور و… اشاره کرد.

 

rnwe_mas,oud_erfani.jpg

 

وی با بیان این‌که به آینده‌ی کانون زنان بازرگان استان لرستان امیدوار است، اظهار داشت: انتظار می‌رود با فعالیت این کانون به تعداد زنان کارآفرین و بازرگان فعال این استان افزوده شود.

 

5jno_img_0661.jpg

 

عضو هیأت رئیسه کانون زنان بازرگان ایران نیز در این جلسه گفت: امروز، دوازدهمین کانون زنان بازرگان در لرستان شروع به فعالیت می‌کند.

«درسا سید عسگری» به وظایف و اختیارات کانون زنان بازرگان اشاره و تصریح کرد: شناسایی، جذب و تشویق بانوان صاحب ایده و علاقمندان به تجارت و سرمایه‌گذاری در استان؛ تشکیل بانک اطلاعاتی و شناسایی زنان کارآفرین، مخترع، مبتکر و فعال در عرصه اقتصاد و تجارت در استان؛ ارائه مشاوره‌های لازم به زنان استان در زمینه‌های اقتصاد و تجارت و تلاش و برنامه‌ریزی در جهت ارتقای فرهنگ کسب و کار و ایجاد ارتباط با تشکل‌ها، کانون و انجمن‌های زنان در استان از جمله‌ی این وظایف و اختیارات است.

 

wukb_dorsa_seyed_asgari.jpg

 

اطلاع‌رسانی سمینارها، نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها و سایر برنامه‌های مرتبط به اعضاء و مشارکت در آن‌ها؛ برگزاری همایش‌ها، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، معرفی فعالیت‌های کانون استان به سازمان‌های استان، ارتباط مستمر و همکاری با رسانه‌های استان،‌ تعامل، هم فکری و همکاری با دانشگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی و تلاش حداکثری جهت جذب و عضویت تمامی زنان تولید کننده و بازرگان استان در کانون از دیگر وظایف و اختیارات کانون بود که سید عسگری به آن‌ها اشاره کرد.

 به گزارش روابط عمومی اتاق خرم‌آباد؛ در ادامه‌ این نشست، با رأی‌گیری حضار، علاوه بر اینکه مبلغ 500 هزار ریال به عنوان حق ورودیه و 2 میلیون ریال حق عضویت سالیانه برای کانون زنان بازرگان لرستان تعیین و تصویب شد، اعضای هیأت مدیره کانون نیز برای مدت 2 سال مشخص شدند که بر اساس اعلام نتایج شمارش آرا، «سمیه مهراب‌نیا» با 16 رأی، «آنوشکا حداد اشرفی» و «فاطمه چراغی» هر کدام با 11 رأی، «سارا قاسمی موسوی» با 9 رأی و «آذردخت خاکپور» با 6 رأی به عنوان اعضاء اصلی هیأت مدیره و خانم ها «سمیه قربانی» و «فریبا حسنوند» نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

 

sbbe_img_0668.jpg

 

لازم به ذکر است «ساناز نسایی» با 12 رأی و «آتوسا آسیابانی» با 1 رأی به ترتیب به عنوان بازرسان اصلی و علی‌البدل این کانون برای مدت یک سال برگزیده شدند، همچنین روزنامه‌ «آفتاب لرستان» نیز به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار این کانون تعیین شد. جلسه رأس ساعت 12 با ذکر صلوات خاتمه یافت.

 

0uyp_img_0664.jpg

 

uxuj_img_0684.jpg

 

rh4k_img_0685.jpg

 

enph_img_0690.jpg

 

xx09_img_0693.jpg