حضور لرستان در اولین نشست انجمن تجار و بازرگانان جهان اسلام

 

اولین نشست انجمن تجار و بازرگانان جهان اسلام در جزیره‌ی کیش برگزار می‌گردد.  

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: اولین نشست انجمن تجار و بازرگانان جهان اسلام، به مدت دو روز (۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه) در جزیره‌ی کیش برگزار می‌گردد.  

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ حسین سلاح‌ورزی با اشاره به حضور مهمانان خارجی، بخش خصوصی و فعالان حوزه‌ی تجارت بین‌الملل در این نشست، اظهار داشت: به منظور معرفی توانمندی‌ها و پتانسیل‌های لرستان در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری، در این نشست حضور خواهیم داشت.

وی افزود: خوشبختانه استاندار محترم لرستان هم در این نشست حضور خواهند داشت.

سلاح‌ورزی با تأکید بر قابلیت‌های فراوان لرستان و ضرورت معرفی آن‌ها تصریح کرد: امکانی فراهم گردیده تا واحدهای اقتصادی صادراتگرای استان لرستان هم در این نشست حضور داشته باشند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری، بیان داشت: این کنفرانس بر اساس مصوبه‌ی شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مشارکت وزارت امور خارجه و سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و شورای عالی هماهنگی امور مناطق آزاد تجاری صنعتی ویژه اقتصادی کیش برگزار خواهد شد.