رییس اتاق خرم‌آباد:

جذب سرمایه‌گذار خصوصی، تعهدات دولت را محقق می‌کند

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: جذب سرمایه‌گذار خصوصی، تعهدات دولت را محقق می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ حسین سلاح‌ورزی که در مراسم کلنگ‌زنی احداث کارخانه‌ی تولید شیرخشک و پودر آب‌پنیر کارخانه شیر پگاه لرستان سخن می‌گفت؛ اظهار داشت: در شرایطی که در لرستان به وعده‌های بی‌اثر و توخالی عادت کرده بودیم؛ بعد از سفر هیأت دولت تدبیر و امید، وعده‌ی تأسیس دامپروری و کشت‌وصنعت الیگودرز و اجرایی شدن آن با پیگیری نمایندگان ما را امیدوار کرد که جای تقدیر دارد.

وی با تقدیر از مسئولان مربوطه در خصوص اجرایی و عملیاتی کردن احداث کارخانه‌ی صنایع پودری در لرستان، گفت: این قبیل کارها می‌تواند از تلخی احساس ناشی از تعطیلی واحدهای صنعتی لرستان که در سال‌های گذشته در اذهان عمومی شکل گرفته، بکاهد.

سلاح‌ورزی با بیان اینکه صنایع شیر ایران مسئولیت خطیر تأمین سلامت جامعه را به عهده دارد، افزود: این شرکت می‌تواند زمینه‌ی اشتغال جوانان لرستانی را فراهم نماید.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد به ماجرای روغن پالم هم اشاره و تصریح کرد: انجام سرمایه‌گذاری شرکت شیر پگاه ،اقدامی شجاعانه و ایثارگرانه است.

حسین سلاح‌ورزی در بخش دیگری از سخنانش عنوان داشت: در سال 84 کشور با رشد اقتصادی و صنعتی قابل‌قبولی مواجه بود که دولت درآمدی بالغ بر 800 میلیارد داشت که متأسفانه رقمی از آن به لرستان اختصاص پیدا نکرد.

سلاح‌ورزی گفت: با اعتبارات 20 و 40 میلیونی دولت نمی‌توانیم امیدوار باشیم؛ چرا که برای توسعه به سرمایه‌گذاری جدید به مبلغ 4 هزار میلیارد در سال نیاز داریم که جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.