رییس اتاق خرم‌آباد:

صدور مجوزهای کسب‌وکار در لرستان تسهیل می‌شود

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: بر اساس تصمیم اخیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی لرستان صدور مجوزهای کسب‌وکار در لرستان تسهیل می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ حسین سلاح‌ورزی اظهار داشت:  بر اساس تصمیم اخیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی لرستان و دستور ویژه‌ی استاندار لرستان، دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مجوزهای فعالیت اقتصادی را در کمترین زمان ممکن به متقاضیان سرمایه‌گذاری اعطا خواهند کرد.

دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی لرستان تصریح کرد: با توجه به اصلاحات انجام‌شده در ماده 7 قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی، مراجع صدور مجوزهای کسب و کار موظف هستند شرایط و فرایند صدور یا تمدید مجوزهای کسب‌وکار را به نحوی ساده کنند که هر متقاضی در صورت ارائه‌ی مدارک بتواند در حداقل زمان ممکن، مجوز مورد نظر خود را دریافت کند.

سلاح‌ورزی بیان داشت: بنا به تصمیم اخیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی لرستان، در صورتی که هر یک از مراجع صادرکننده‌ی مجوز کسب‌وکار از ارائه‌ی مجوز در ظرف زمانی تعیین‌شده امتناع نمایند، متقاضی می‌تواند شکایت خود را کتباً به دبیرخانه‌ی این شورا ارائه نمایند و استاندار لرستان اشخاصی را که در صدور مجوزهای کسب‌وکار اخلال یا اهمال کرده‌اند را به هیأت تخلفات اداری معرفی خواهد نمود.

گفتنی است دبیرخانه‌ی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی لرستان در در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد واقع در خیابان مطهری مستقر شده است.