عضو هیأت‌رییسه اتاق خرم‌آباد تشریح کرد؛

برنامه‌های سفیر ترکیه و هیأت همراه در خرم‌آباد

 

عضو هیأت‌رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اشاره به سفر یک‌روزه‌‌ی سفیر ترکیه در تهران به خرم‌آباد اظهار داشت: “امیت یاردیم” سفیر ترکیه در ایران به همراه معاون رایزن بازرگانی و همچنین دبیر سوم سفارت ترکیه در تهران سه‌شنبه‌ وارد خرم‌آباد می‌شوند.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ بهروز حیدری با اشاره به حجم بالای مناسبات ایران و ترکیه و طبعاً شلوغی برنامه‌ی کاری سفیر ترکیه، گفت: از آنجا که این سفر، یک‌روزه است؛ برنامه‌های متنوعی به صورت فشرده پیش‌بینی شده که هر کدام در زمان مقرر برگزار می‌شود. 

وی در تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده افزود: سفیر ترکیه و هیأت همراه با پرواز 8:05 دقیقه‌ی صبح هواپیمایی ماهان به خرم‌آباد می‌آیند و بلافاصله در هتل محل اقامت‌شان مستقر می‌شوند و پس از استراحتی کوتاه، ساعت 10 صبح به دیدار نماینده‌ی محترم ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه‌ی خرم‌آباد می‌روند که این دیدار یک ساعت به طول می‌انجامد.

حیدری تصریح کرد: بعد از این دیدار، در ساعت 11 صبح جلسه با استاندار محترم لرستان جناب آقای بازوند تدارک دیده شده که در محل استانداری لرستان به مدت یک‌ساعت برگزار خواهد شد.

عضو هیأت‌رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد، دیدار با شهردار خرم‌آباد را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده اعلام نمود و بیان داشت: دیدار با رؤسای دانشگاه‌های خرم‌آباد هم در ساعت 14:30 در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد برگزار خواهد شد.   

بهروز حیدری افزود: دیدار با رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد و فعالان اقتصادی لرستان آخرین برنامه‌‌ای است که در این زمینه تدارک دیده شده که این دیدار از ساعت 16، در سالن کنفرانس مرکز تربیت‌معلم علامه طباطبایی خرم‌آباد آغاز می‌گردد و تا دو ساعت به طول خواهد انجامید که در ضمن آن، طرفین با ظرفیت‌های اقتصادی همدیگر برای برقراری مناسبات تجاری- اقتصادی آشنا خواهند شد.