رییس انجمن ارگانیک استان:

اولین مزرعه نمونه ارگانیک در لرستان راه‌اندازی می‌شود

رییس انجمن ارگانیک استان لرستان در اولین جلسه‌ی این انجمن در سال جدید از راه‌اندازی اولین مزرعه نمونه ارگانیک در استان لرستان خبر داد.

 

IMG_4564.JPG

 

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ جهانشیر شاکرمی با اعلام این خبر گفت: در جلسه‌ی امروز انجمن ارگانیک لرستان، کرم حیدری که از اعضای هیأت‌رییسه انجمن ارگانیک و از کشاورزان پیشرو استان هستند اعلام آمادگی نمودند که با اختصاص نیم‌هکتار از اراضی کشاورزی خود، نسبت به راه‌اندازی اولین مزرعه نمونه ارگانیک لرستان اقدام نمایند.

 

jahanshir shakarami.JPG

 

وی افزود: بدون شک این اقدام در جلب توجه کشاورزان لرستانی به مسأله‌ی ارگانیک و گرایش آن‌ها به تولید محصولات ارگانیک مؤثر خواهد بود.

شاکرمی با تأکید بر لزوم حمایت از کشاورزان ارگانیک اظهار داشت: در همین راستا، بابک غضنفری نایب‌رییس انجمن ارگانیک لرستان اعلام آمادگی کردند که در زمینه‌ی مشاوره و بازرسی‌های لازم در زمینه‌ی تولید محصولات کشاورزی، همه‌ی هزینه‌ها بعد از برداشت محصول توسط کشاورز اخذ شود.

 

IMG_4567.JPG

 

رییس انجمن ارگانیک استان لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت ارتباط و تعامل دانشگاه و کشاورز، تصریح کرد: باید به سمتی برویم که ارتباط جوامع علمی و دانشگاهی با کشاورزان بیشتر شود تا نتیجه‌ی تأثیر متقابل این دو حیطه شامل حال جامعه شود.

 

IMG_4566.JPG

 

IMG_4569.JPG