استاندار لرستان در دیدار با مدیران دولتی و بخش خصوصی:

از اتاق بازرگانی برای ایجاد رونق اقتصادی انتظار ویژه‌ای داریم

 

IMG_4243.JPG

 

استاندار لرستان در دیدار با مدیران دولتی و بخش خصوصی لرستان گفت: از اتاق بازرگانی برای ایجاد رونق اقتصادی انتظار ویژه‌ای داریم.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ هوشنگ بازوند با اشاره به نامگذاری سال 94 با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: خوشبختانه در همین آغاز سال با دستاورد بزرگی که در مسأله‌ی هسته‌ای به دست آمد، این همدلی و همزبانی به خوبی به منصه ظهور رسید.

وی افزود: معتقدیم اگر بتوانیم زمینه‌ی عملی شدن همین شعار را در استان لرستان فراهم کنیم، اتفاقات بزرگی رخ خواهد داد.

 

IMG_4246.JPG

بازوند با اشاره به تأکید رییس‌جمهور بر رونق اقتصادی در سال جدید، تصریح کرد: برای تحقق رونق اقتصادی، سرمایه‌گذاری لازم است و در همین زمینه از اتاق بازرگانی خرم‌آباد انتظار ویژه‌ای داریم، چون در نهایت این کار توسط بخش خصوصی قابل انجام است.

 

IMG_4250.JPG

 

استاندار لرستان با اعلام اینکه در سال گذشته صادرات استان 70 میلیون دلار بوده که انتظار داریم در سال جاری به 280 میلیون دلار برسد، عنوان داشت: پتروشیمی و کشت و صنعت می‌توانند در این افزایش سهم قابل‌توجهی داشته باشند.

هوشنگ بازوند با تأکید بر اینکه هنوز در مسأله‌ی بسته‌بندی محصولات با مشکل مواجه هستیم، بیان داشت: انتظار داریم اتاق بازرگانی بر روی چگونگی صادرات و مشخصاً بسته‌بندی مناسب کار کند.