کارگاه آموزشی نحوه‌ی تکمیل اظهارنامه‌ی مالیاتی صبح امروز توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در سالن کنفرانس سرپرستی بانک تجارت لرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ رییس کمیسیون بانک، بیمه و مالیات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: از آنجا که احساس کردیم ممکن است مدیران و فعالان اقتصادی استان در زمینه‌ی تکمیل بندهای مختلف اظهارنامه‌ی مالیاتی با ابهاماتی مواجه باشند، تصمیم گرفتیم این کارگاه آموزشی را برگزار کنیم.

حجت‌اله والیزاده با اشاره به این‌که بسیاری از مشکلات موجود در زمینه‌ی امور مالیاتی ناشی از عدم تعاملی است که میان ممیزان و مؤدیان وجود دارد، افزود: خوشبختانه اتاق خرم‌آباد و شخص دکتر سلاح‌ورزی در این زمینه با برگزاری جلسات متعدد به نتایج قابل توجهی دست یافته‌اند که ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: امیدواریم این جلسه آغازگر جلسات دیگری در همین حوزه باشد و کمیسیون بانک‌، بیمه و مالیات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد آمادگی دارد پاسخگوی ابهامات و پرسش‌های همه‌ی فعالان محترم اقتصادی در زمینه‌ی مالیات و مسائل مربوط به آن باشد.