مسئول واحد تحقیقات و پژوهش اتاق بازرگانی لرستان گفت: دوره آموزشی” کارآفرینان نسل فردا” در استان برگزار می‎شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی لرستان، سپیده کوشکی اظهار کرد: دوره آموزشی” کارآفرینان نسل فردا” ویژه گروه سنی 15 تا 23 سال در استان برگزار می‎شود.

وی ادامه داد: در دوره آموزش کارآفرینان نسل فردا، هدف اتاق بازرگانی آموزش ، ایجاد انگیزه و پرورش تعداد قابل توجهی کارآفرین و بازرگان توانمند و جوان در استان است.

کوشکی اضافه کرد: آموزش مفاهیم( بازاریابی و فروش، حسابداری و مالی مدیریتی)، انتخاب بهترین تیم و معرفی آنها، ایده‎پردازی و خلاقیت، بازدید صنعتی، آشنایی با کارآفرینان و اتاق بازرگانی، افزایش مهارت‎های ارتباطی و کارگروهی، آشنایی با ارائه طرح کسب و کار و تجارت الکترونیک از برنامه‎ها و اهداف این دوره آموزشی است.

مسئول واحد تحقیقات و پژوهش اتاق بازرگانی ایران خاطر نشان کرد: اتاق بازرگانی لرستان به عنوان پشتیبان جوانان خلاق و کارآفرین بوده و از تفکر جدید آنها حمایت خواهد کرد.
گفتنی است؛ این دوره آموزشی از 13 تا 16 شهریورماه 97 و از ساعت 8:30 تا 14:30 در اتاق بازرگانی لرستان برگزار می شود ؛ علاقمندان شرکت در این دوره آموزشی میتوانند از طریق شماره تماس  09030220255  و یا مراجعه به این لینک   https://khdccima.ir/signup.php  ثبت نام نمایند.