سیروس ابراهیمی در کارگروه تامین منابع مالی لرستان در محل اتاق بازرگانی استان، اظهار کرد: بدنبال راه‌حل‌هایی برای خروج واحدهای تولیدی از تنگناهای مالی هستیم.

به گزارش روابط عمومی اتاق لرستان وی خاطرنشان کرد: شرایط بانکی و منابع آن به گونه‌ای نیست که بتوانند به واحدهای صنعتی استان کمک کنند و بنابراین برای تحقق این مهم روش‌های دیگری را باید به کار گرفت.

معاون اقتصادی استانداری لرستان با بیان اینکه انقباضی عمل کردن بانک‌ها راهکاری برای کاهش تورم است، افزود: این در حالی است که واحدهای تولیدی از این سیاست آسیب می‌بینند و باید روش دیگری را برای تامین منابع مالی به کار گرفت.

ابراهیمی بیان داشت: انتظار می‌رود فعالان اقتصادی در این جلسه حضور داشته باشند تا بتوان از جزئیات مشکلات مطلع و راه‌حلی برای تامین مالی آن‌ها به کار گرفت.

وی بر شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تاکید و تصریح کرد: در این راستا صندوقی برای شرکت‌ها باید ایجاد شود و برای این منظور می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.

معاون اقتصادی استانداری لرستان بیان داشت: اگر نتوانیم راه جدید و فرصتی نویی را خلق کنیم، ممکن است دیگر این امکان فراهم نشود و بنابراین تلاش می‌کنیم با یک همراهی و حرکت منسجم راه‌‌های متفاوتی را برای تامین منابع مالی جلوی پای واحدهای تولیدی بگذاریم.

ابراهیمی با بیان اینکه تنها با نگاه بانکی نمی‌توان مشکل واحدهای صنعتی استان را حل کرد، گفت: از این‌رو نیازمند روش‌های دیگر و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای تامین منابع مالی هستیم.