جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان به میزبانی دادگستری لرستان و با حضور نمایندگان عالی رتبه قضایی و اجرایی استان و فعالان بخش خصوصی لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی لرستان ؛ حجت‌الاسلام سعید شهواری در جلسه ستاد اجرای سیاست های اقتصادمقاومتی که در دادگستری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: با وجود ظرفیت‌های مختلف اما امروز لرستان استانی کمتر توسعه یافته است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه قضائی از سرمایه‌گذار حمایت قانونی خواهد کرد چرا که اجرای کلی سیاست‌های اقتصادمقاومتی از تکالیف دادگستری است.

رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر جهش تولید در استان به ویژه با مشارکت مردمی، افزود: وظیفه داریم از کارگاه‌های تولیدی، کارخانه‌ها، اشتغال و معیشت و اقتصاد مردم حمایت کنیم.

شهواری بیان داشت: در راستای کاهش ورودی پرونده‌ها و کاهش جرم، دادگستری باید از بخش تولید و سرمایه‌گذار حمایت کند.

وی با اشاره به برگزاری فصلی جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: انتظار می‌رود دولت، سرمایه‌گذار و بخش خصوصی اقدامات لازم برای به جریان افتادن سرمایه تولید اتفاق افتد.

رئیس کل دادگستری لرستان تاکید کرد: هر چه بتوانیم اشتغال و معیشت مردم را به درستی تامین کنیم با کاهش جرائم و ورودی پرونده‌ها مواجه خواهیم شد.